שלמה מן | יום ג' תשרי ה׳תשפ״ב 09.09.2021

טעות אנוש: שריפה פרצה בחדר אוכל ובמטבח תות"ל באר שבע

במשך למעלה משעה השתוללה בישיבת חב"ד בבאר שבע שריפה שפרצה בשל טעות אנוש • ממדי הנזק מתבהרים: המטבח ותכולתו הושחתו, מערכת החשמל נפגעה ונזק עצום נגרם לחדר אוכל. בנס לא התפשטה
טעות אנוש: שריפה פרצה בחדר אוכל ובמטבח תות
תמונות: באדיבות המצלם

בליל שישי האחרון, פחות מחודש מאז פתיחת שנת הלימודים בישיבה הקטנה תות"ל באר שבע, בשעות הערב, פרצה שריפה בחדר האוכל ובמטבח של הישיבה.

השריפה, שפרצה בשל טעות אנוש, השתוללה במשך למעלה משעה ובנס גדול לא היו נפגעים בנפש, עד שכוחות ההצלה שהוזעקו במהירות לישיבה השיגו שליטה על האש.

ממדי הנזק שהתבררו עם שוך האש היו כבדים מאוד. השריפה השחיתה את המטבח ותכולתו לחלוטין, פגעה במערכת החשמל של המבנה וחוללה נזק עצום לחדר האוכל הסמוך. רק נס גדול מנע מהשריפה להתפשט הלאה אל הקומה השנייה שם ממוקמים הזאל ומשרדי הישיבה, ולגבות מחיר כבד יותר.

הרב ניצן חלק, שליח הרבי ומנהל הישיבה אמר כי "הנזק הניכר לעין עצום ואנו מודים לה' שבסייעתא דשמיא לא ראינו נזקים בנפש ר"ל. פונה אני  לאחינו חסידי חב"ד, לידידי הישיבה ובוגריה, דווקא כעת, עם פרוש השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, שנת 'פלאות בכל', להטות שכם ולעזור לנו בשיקום הנזק הרב כל אחד כפי נדבת לבו, והקב''ה והרבי נשיא הישיבה בטח לא נשארים חייבים ובשכר זה תזכו אתם וב"ב לשנה טובה ומתוקה והצלחה בכל המצטרך לכם בגשמיות וברוחניות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.