מענדי קורטס | יום כ"ח אלול ה׳תשפ״א 05.09.2021

היומנים נחשפים מחדש: סקירה מקיפה על תשרי "ביאת משיח"

לחיות מחדש את הרגעים הנשגבים של חודש תשרי אצל הרבי; מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את הקובץ החדש של ועד התמימים העולמי, הסוקר את ימי חודש החגים בחצרות קודשנו לפני 40 שנה - תשרי "ביאת משיח"
היומנים נחשפים מחדש: סקירה מקיפה על תשרי
הקובץ החדש של ה'ועד'

הקבצים "לחיזוק ההתקשרות", של "ועד תלמידי התמימים העולמי" - הארגון הדואג לאורחים המגיעים לחצרות קודשנו בשיתוף פעולה עם הנהלות הישיבות - היוצאים לאור בימי חודש תשרי כמיטב המסורת, קנו להם שם בקרב אנ"ש והתמימים, שוחרי תולדות דור השביעי.

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש לקריאה ולהורדה את הקובץ החדש, שנקרא "תשרי ביאת משיח", שיצא לאור בשבת האחרונה לקראת ראש השנה. במהלך החודש ייצאו לאור קבצים נוספים, ואלו יפורסמו בקביעות כאן ב-COL.

להורדת הקובץ > לחצו כאן

הקובץ הנוכחי מתמקד בימי חודש תשרי תשמ"ב. אחד הדברים הבולטים באותו היה ללא כל ספק, כך לדברי עורכי הקובץ, מבצע "ספר תורה הכללי". כבר בערב ראש השנה התחיל הכריז הרבי על המבצע ברבים, ובמהלך החודש עורר על כך הרבי שוב ושוב, תוך הוספת פרטים אודות המבצע החדש.

"במהלך החודש נשמעו מפיו הק' ביטויים אי רגילים כלל וכלל: "די וועלט שאקעלט זיך און טרעייסלט זיך", "די וועלט פאלט זיך פאנאנדער". הדברים שנאמרו מעומק ליבו של "לב כל קהל ישראל" לא נאמרו לשם הפחדה ח"ו", נכתב במבוא לקובץ, "כ"ק אדמו"ר נתן הוראות ברורות מה יש לעשות בדחיפות ובמהירות בכדי ש"תשקוט הארץ": על עם ישראל כולו להתאחד יחד ע"י תורתנו הקדושה. ע"י רכישת אות באחד מספרי התורה יחד עם עוד מאות אלפי יהודים".

הקובץ כולל יומן תשרי תשמ"ב שנכתב בידי הרב מנחם מענדל גליצנשטיין, כיום שליח הרבי והרב האזורי של מעלה אפרים, ובתוספת קטעים מיומנו של המשפיע הרב מיכאל אהרן זליגסון, שעבר עריכה קלה. כן התווספו ראשי פרקים מדברי הרבי בהתוועדויות באותו חודש.

עוד במוסף: סדרת כתבות שהתפרסמו בעיתון כפר חב"ד, פרי עטו של הרה"ח ר' חנוך ע"ה גליצנשטיין, בהם העלה את רשמיו מחודש החגים תשמ"ב.

כהוספה מובאת סקירה מרתקת על הנהגת הרבי לבאר מידי שנה את ראשי התיבות של אותה השנה. נוהג זה החל בשנת תשמ"ב, ונמשך במהלך השנים שלאחר-מכן. סקירה זו פורסמה בעבר באחד מהקבצים של הועד, אך במלאת "ארבעים שנה" להנהגה זו מתפרסמים הדברים בשנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.