מערכת COL | יום כ"ה אלול ה׳תשפ״א 02.09.2021

הערב ב-21:00: זה מה שממתין לכם השבוע בתכנית 'ליל שישי'

ר' חיים פלק מארגון 'פעמונים' שידבר על המגיפה האמיתית שמחריבה משפחות | מנהל קו המידע של משרד הבריאות על השיטות המתוחכמות של מפיצי הפייק ניוז נגד החיסונים,  הפרשן יעקב ברדוגו מגלי צה"ל על תקשורת מאוזנת | הפרשן קובי פינקלר על לקחים בעקבות מותו של הלוחם בניה שמואלי הי"ד | סוכת החסד של ר' משה רובשקין בקראון הייטס, ר' מנחם כהן עורך 'כפר חב"ד' יפנה זרקור לאירועים שעשו את השנה בחב"ד ועוד שפע של תוכן חסידי לסוף שבוע | כותרות תכנית ליל שישי ברדיו COL
הערב ב-21:00: זה מה שממתין לכם השבוע בתכנית 'ליל שישי'

 

תוכנית אחרונה לפני פגרת החגים. הערב בתוכנית:

יהיה כאן איצ'ה דז'לובסקי מנהל קו המידע של משרד הבריאות למגזר החרדי ומגדולי הלוחמים במתנגדי החיסונים שיספר על השיטות המתוחכמות של מפיצי הפייק ניוז.

יהיה כאן גם הפרשן יעקב ברדוגו מגלי צה"ל שידבר על תקשורת מאוזנת ועל אבן הבוחן של הממשלה הזאת, וגם למה הוא מייחל לכך שהממשלה הזאת לא תוציא את ימיה.

הפרשן הצבאי של רדיו קול חי וערוץ 7 קובי פינקלר ידבר כאן על האם יש מקום לוועדת חקירה צבאית בעקבות מותו השבוע של הלוחם בניה שמואלי הי"ד וגם על האתגר הבטחוני של ישראל מול חמאס ששותת דם ומשווע לעזרה שלא מגיעה.

החגים בפתח: זה לא תשרי בליובאוויטש ללא האירוח המפורסם בסוכתו של ר' משה רובשקין האיש והאירוח משכונת קראון הייטס שידבר על עשרות שנים של חסד שצריכים להימשך גם כיום.

חגים זה גם אומר הוצאות. יהיה כאן ר' חיים פלק מארגון פעמונים שידבר על המגיפה האמיתית שמחריבה משפחות וזה ניהול כושל של כלכלת בית. אנשים חיים הרבה מעבר ליכולת שלהם וזה אסון הוא אומר. צריך לחנך מגיל קטן לחיים שפויים.

סוף זו גם התחלה. זה לא זה בלי סיכום שנה, בטח בתקשורת החרדית. ר' מנחם כהן עורך 'כפר חב"ד' יפנה זרקור לאירועים שעשו את השנה בחב"ד וגם על המניעים להדפסת מוספים מיוחדים בשנים האחרונות לזכרם של חסידים ושלוחים גדולים שהלכו לעולמם.

והמוזיקאי נאור כרמי, האיש שעומד מאחורי ההפקה המוזיקלית של פרוייקט 'צמאה' יבחר את ניגון השבת שלו וידבר על ניגוני חב"ד שכבשו את המיינסטרים הישראלי ברדיו ובהופעות של הזמרים המובילים בישראל.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.