מנדי ברגר | יום כ"ג אלול ה׳תשפ״א 31.08.2021

צפו: הדואט של מחרוזת ימים נוראים שלא הותיר עין יבשה

במופע הגדול של בין הזמנים ביום כיף למאות משפחות לילדים מיוחדים ע''י ארגון בלב אחד שהשנה התקימה באמפי פארק פרס חולון - הופיעו גדול הזמר החסידי ליפא שמלצער והזמר רפאל מלול וילד הפלא מנדי רוט שהגיע בהתנדבות, בניצוח מוזקאלי של יענקי לנדאו - תזמורת פייער בלווי מקהלת ידידים העולמית בניצוחו של יעקב רוטבלט
צפו: הדואט של מחרוזת ימים נוראים שלא הותיר עין יבשה
צילום ועריכה: נתי אלבר
ערב ראש השנה השולחן ערוך, הבית נקי ומצוחצח, הסימנים מוכנים, ריח התבשילים עולה, אווירת קדושה עילאית, מגיע הרגע האבא לובש את הקייטל, מתעטף בטלית, מחזיק מחזור, מוציא מהויטרינה ברטט את השופר וצועד לעבר בית הכנסת. כולם במחשבה ותפילה שניכתב לשנה טובה! שנה של בריאות! שנה מלאה בבשורות טובות.  
 
את התחושות הללו הכנסנו למופע הגדול של בין הזמנים ביום כיף למאות משפחות לילדים מיוחדים ע''י ארגון בלב אחד שהשנה התקימה באמפי פארק פרס חולון על במת ענק שנבנתה במיוחד למופע בהפקה מיוחדת של המפיק אייזיק גפן.
 
על הבמה הופיע גדול הזמר החסידי ליפא שמלצער והזמר רפאל מלול וילד הפלא מנדי רוט שהגיע בהתנדבות, בניצוח מוזקאלי של יענקי לנדאו - תזמורת פייער בלווי מקהלת ידידים העולמית בניצוחו של יעקב רוטבלט.
 
רגע השיא במופע שלא הותיר עין יבשה, הייתה כשעלו מספר ילדים מיוחדים של 'בלב אחד' לבמה לתפילה עם מחרוזת ימים נוראים כשבקהל מצטרפים המשפחות בהתרגשות ובתפילה לרפאה שלמה במהרה. 
 
צפו: 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.