שלמה מן | יום י"ח אלול ה׳תשפ״א 26.08.2021

חיסון שלישי נגד קורונה, שבת סליחות, וסערות בעולם הערבי

הד"ר ממכון וייצמן על מנת החיסון השלישית, הפרשן הבכיר על הזירות הבוערות במדינות הערביות; וגם: התיירות בעידן הקורונה, הפעילות החב"דית עם משפחת החייל שנפצע אנוש ועוד שפע תוכן • תכנית ליל שישי ברדיו COL
חיסון שלישי נגד קורונה, שבת סליחות, וסערות בעולם הערבי
תמונות: באדיבות המצלמים

כמדי שבוע בליל שישי, תכנית מרתקת ואקטואלית לסוף שבוע ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי.

ד"ר ארז גרטי, אימונולג ממכון דודסון לחינוך מדעי של מכון ויצמן, על החיסון השלישי-הבוסטר. למה אנחנו נזקקים לו לאחר שרובנו התחסנו בשתי מנות? מי הם אותם מתנגדי החיסונים? אנשים שחוששים מהחיסון או כאלה שמתנגדים עקרונית לחיסונים? והאם בעתיד הקרוב נצטרך גם חיסון רביעי וחמישי?

העולם הערבי סוער וגם אצלנו בגבול עזה לא שקט. הפרשן לענייני ערבים של חדשות 12 אהוד יערי יעשה סדר וידבר על ההנהגה החדשה באיראן, והאם יש לראש הממשלה בנט שפנים לשלוף בעניין האיראני מעבר למה שעשה קודמו נתניהו בתפקיד? ומה עם הגבול בעזה? האם החמאס מוכן לעימות מחודש עם צה"ל לאחר מבצע שומר החומות?


האזינו לתכנית המלאה >>

 

 


עולם התעופה חטף מכה אנושה שייקח זמן עד שיתאושש ממנה אם בכלל, אומר דודי רובינשטיין יועץ התיירות ומנהל חו"ל מהודר. וגם: האם אלי רוזנברג, בעל השליטה באל-על כיום, מתחרט על הרכישה של חברת התעופה הישראלית ערב משבר הקורונה?

סוכן הביטוח יוסי רייניץ יהיה כאן וייתן את האזהרה החשובה מבחינתו: אל תצאו לחו"ל בשום אופן ללא ביטוח, גם אם הוא יקר במאתיים אחוז! כי למשל טיפול בחולה קורונה ללא ביטוח בעיר כמו ניו יורק יכול להגיע גם לסכום דמיוני של 30 אלף דולר ביום! וגם, כמה עולה לבטח היום למשך שנה בחור שטס בימים אלה לשנת הקבוצה?

שחר וולף ידבר על הגבלה נוספת של בנק ישראל, שמנסה למנוע רכישת נכס שני בתמורה לשיעבוד של נכס קיים. מה זה יעשה לשוק הנדל"ן ולמחירי השכירות? וגם: איך תמקסמו את תוכניות החיסכון לילדים ביותר מפי עשרה ממה שאפשר להרוויח בתוכנית חיסכון סטנדרטית?

השליח הרב מנחם קוטנר מנהל פעילות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור יספר על המפגש המרגש עם משפחתו של הלוחם בראל שמואלי שנפצע אנושות בגבול רצועת עזה בסוף השבוע שעבר, וגם, על הנחמות בדרך הקשה של הפצועים והמחלימים תחת החופות שהוא עורך להם.

במוצאי השבת נתחיל לומר סליחות עד ערב ראש השנה, ואנחנו נשוחח עם החזן ר' מענדי גרינפלד שיספר על תפקידו של החזן ובעל התפילה כיום, ועל אנקטודות מרגשות להן היה עד כחזן בקהילות יהודיות בחוץ לארץ.

לסיום, הרב משה שילת מנהל חב"ד בקמפוס וחב"ד לנוער יבחר את ניגון השבת שלו וידבר על פעילות חסרת תקדים שתפסה תאוצה דווקא בשנת קורונה מאתגרת: וגם יענה על השאלה המתבקשת: האם בי"ט כסלו תשפ"ב יתקיימו אירועי צמאה המפורסמים והמוכרים?

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.