מערכת COL צעיר | יום י"ז אלול ה׳תשפ״א 25.08.2021

ח"י אלול בעין המצלמה: תיעוד אותנטי של ר' לוי"צ פריידין

עבור תלמידי הישיבה ב-770 ותושבי שכונת קראון הייטס, נשא יום ח"י באלול משמעות נוספת, ייחודית. בבת אחת הייתה אווירת חודש החגים משתלטת על הרחובות • הצלם לוי יצחק פריידין היה בין המקדימים לבוא לחצרות קודשנו, עובדה שבזכותה נשתמרו בידינו קטעי וידאו נדירים מאירועי ח"י אלול במשך השנים  
ח
צילום מסך

עבור תלמידי הישיבה ב-770 ותושבי שכונת קראון הייטס, נשא יום ח"י באלול משמעות נוספת, ייחודית. בבת אחת הייתה אווירת חודש החגים משתלטת על הרחובות.

פנים בודדות של אורחים החלו פתאום לצוץ, וקריאות ה'שלום-עליכם' המוכרות הפכו לשגרתיות. מבחינת אנשי בית חיינו, ח"י אלול נתן את אות הפתיחה לאירועי חודש החגים. בשלב זה הגיעו אמנם רק ראשוני האורחים, בודדים ומיוחדים, אך היה די בהם כדי לשנות את האווירה לחלוטין.

 

מתוך הוידאו 


 

ח"י אלול בעין המצלמה

גם הצלם לוי יצחק פריידין היה בין המקדימים לבוא לחצרות קודשנו. הצלם הוותיק ובת-לוויתו המצלמה הנצחית, נצפו בבית חיינו הרבה לפני חודש תשרי. בשל כך, זכינו ונשתמרו בידינו תמונות וסרטי-וידאו שתיעד הצלם החביב, מהם ניתן ללמוד על האווירה ששרה ביום ח"י באלול בשכונת המלך.

חברת JEM פירסמה סרטון וידאו ייחודי - בעריכה מינימלית השומרת על הסגנון האותנטי - אותו צילם ר' לוי יצחק פריידין ביום ח"י אלול תשל"ז. את קטעי הוידאו מלווה ר' לוי יצחק בקולו, כשהוא מסביר בפירוט את הנראה בו.

 


צפו בסרטון המיוחד:

קרדיט: JEM


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.