מערכת COL צעיר | יום י"ד אלול ה׳תשפ״א 22.08.2021

העובד שיתף: ככה מגיעה המזוודה שלכם לבטן המטוס. צפו

מי מאיתנו שזכה להיות בשדה התעופה, זוכר בודאי כיצד נפרד לשלום ממזוודתו הגדולה • מי שהחליט לשתף אותנו במסע שעוברים המזוודות בדרכם למטוס הוא עובד חביב באחת משדות התעופה בעולם שתיעד את הליך הפריקה והעמסה ממצלמתו האישית  
העובד שיתף: ככה מגיעה המזוודה שלכם לבטן המטוס. צפו
צילום מסך

מי מאיתנו שזכה להיות בשדה התעופה, זוכר בודאי כיצד נפרד לשלום ממזוודתו הגדולה שהועמסה על המסוע המשוכלל ונעלמה במקום לא-ידוע, לצידם של אלפי מזוודות אחרות.

רבים מהנוסעים מכירים את תחושת החשש מהעלמות המזוודה, מהטסתה ליעד לא-נכון או אפילו רק מהנזקים שעלולים להיגרם לה בדרך הארוכה. קשה להתעלם מהעובדה שטעויות או נזקים שכאלו נגרמים מידי פעם, והחשש הקל הזה מובן ומוצדק בהחלט.

מי שהחליט לגלות לעולם מה עובר על המזוודות שלנו מהרגע שבו אנו נפרדים מהם, הוא עובד שדה תעופה אי-שם בעולם, ששיתף באמצעות סרטונים שתיעד במצלמתו את הליך הטענת המזוודות על המטוס, ולאחר מכן גם את פריקתן.

העובד החביב – שעונה לשם סטפן – פרסם את הסרטונים שצילם ברשתות החברתיות, ואלו התפרסמו במהירות בכל העולם. מסתבר שאנשים רבים היו סקרנים לדעת מה עובר על חפציהם האישיים רגע לאחר שהם מפקירים אותם בידי אנשי שדה התעופה.


העובד משתף: מה עובר על המזוודות שלכם. צפו


אין זה מחייב אומנם שכך מתנהלת העמסת המזוודות בכל שדה תעופה או או חברת תעופה; לכל שדה וחברה צורת התנהלות משלהם ורמת הקפדה אישית, אך למרות זאת יכול הסרטון לתת רקע להבנה כיצד מתנהלים הדברים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.