מערכת COL | יום ד' אלול ה׳תשפ״א 12.08.2021

הערב ב-21:00: זה מה שממתין לכם השבוע בתכנית 'ליל שישי'

שר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין בביקורת נוקבת על ממשלת בנט ומחדליה, תמונת המצב בקריית מלאכי ובכפר חב"ד, הכתב של ישראל היום על הדיל שמסעיר את המערכת הפוליטית ועוד שפע של תוכן חסידי לסוף שבוע | כותרות תכנית ליל שישי ברדיו COL
הערב ב-21:00: זה מה שממתין לכם השבוע בתכנית 'ליל שישי'
רדיו COL

כמדי ליל שישי ב-COL, תוכנית מיוחדת, עמוסה באקטואליה ובתוכן חסידי לסוף שבוע.

התכנית הערב, החל מהשעה 21:00, מוקדשת ברובה לגל הרביעי והקשה של הקורונה ולנתוני התחלואה הלא מעודדים בריכוזי אנ״ש.

הנה כותרות המרואיינים ודבריהם:

שר הבריאות לשעבר חה״כ יואל (יולי) אדלשטיין: ״הממשלה כשלה בטיפול בקורונה, בכך שהם לא נשמעו לאזהרות של ראשי משרד הבריאות. אני לא בטוח שהיום סגר יכול לעזור למיגור המגיפה״.

ר' שמעון רבינוביץ׳ יו״ר וועד כפר חב״ד: ״המצב בכפר חב״ד רע מאוד. אנחנו ערוכים להחזרת מנייני החצרות בכפר לימים הנוראים ולחודש תשרי. אני מבקש מהתושבים לשמור על ההנחיות-זו בקשה נפשית״.

כתב הבריאות של ישראל היום רן רזניק על הדיל לכאורה של ראש הממשלה נפתלי בנט עם כמה מבכירי מערכת הבריאות מנהלי כמה מהמרכזים הרפואיים בארץ, שכלל הטבה בתנאי המחלקות והזרמת כסף למערכת הבריאות בתמורה לאי דיווח על אי ספיקה של המרכז הרפואי והורדת רמת הטיפול בחולים.

ר' חיים שטיינר מארגון ׳אור לחיים׳ ותושב נחלת הר חב״ד בקריית מלאכי: ״יש אצלנו בקהילה מאות מאומתים, שמהווים רוב מוחץ של המאומתים בקריית מלאכי כולה. אני פשוט מסתובב מחולה לחולה ומבית לבית עם כמה מחוללי חמצץ שברשות העמותה שבראשותי וכמה מחוללים נוספים שהשכרתי מבחוץ. לצערי הגל הזה פוגע גם באנשים צעירים שבין גיל 40-50 שמוצאים את עצמם עם קשיי נשימה חריפים״.

ר׳ אברהם הרשקופ אף הוא מנחלת הר חב״ד שבקריית מלאכי שהרים ומחזיק את מניין החצרות הגדול ביותר בנחל׳ה: ״הופתעתי מכך שמנייני החצרות שוב חזרו אלינו כל כך מהר. אני רואה בשטח שמגיעים אלינו עוד ועוד אברכים למניין. לדעתי הקורונה הציפה את הבעיה הזאת של מחסור במקומות תפילה ובבתי כנסת לקהילה המתפתחת בהתמדה אצלנו ובכל הארץ בקרב אנ״ש״.

ר' שלוימי אזימוב מנהל הפעילות של ארגון הפנסאים בוחר את שיר השבת שלו ומספר על האתגר של הפנסאים בקורונה, וגם על המסעות לנערי בר מצווה שהפכו לשם דבר.

יו״ר גפן בסד שלומי גפן מאוכזב מכך שהמודעות לכל ענייני ביטוחי החיים והבריאות בקרב אנ״ש והציבור החרדי לא גבוהה יותר, מה שמעלה את התלות בקמפיינים של גיוס המונים לאחר אסונות ל״ע של אברכים שנפטרים בדמי ימיהם ומותירים אלמנות ויתומים צעירים ללא פרוטה.

היכל מנחם - ניו יורק יוצא במיזם הנצחה ייחודי לחוזר הגאון החסיד ר׳ יואל כהן ע״ה, בצורת בניין מפואר שייתן מענה ללימוד תורת החסידות והפצת המעיינות בהיקפים שטרם נראו. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.