מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשפ״א 06.08.2021

קורונה בכפר חב"ד; "מדאיג, בתוך כשבוע יותר מ-100 חולים"

פרויקטור הקורונה של כפר חב"ד גילה הבוקר שהוא מאומת לנגיף, לראשונה. בראיון ממקום בידודו לרדיו COL הוא מספר על התחושות והתסמינים ופורס את תמונת מצב הקורונה בבירת חב"ד בארץ הקודש • תחילת ההתפרצות המסיבית בכפר חב"ד, כך נראה, נבעה מילדי מחנות הקיץ כשחלקם חזרו חולים. "התחיל אצל ילדים ועכשיו עבר גם לבני משפחות", אומר גוטמן 
קורונה בכפר חב
צילום רקע: שניאור שיף

מוישלה גוטמן, יו"ר מתנדבים בכפר, התראיין הערב (חמישי) בתכנית ליל שישי ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי, ופרס את תמונת מצב הקורונה בבירת חב"ד בארץ הקודש.

"נכון להיום יש קרוב ל-110 חולים בקורונה, והמספרים רק עולים", אומר גוטמן. "וזה למרות שבמקביל יש מחלימים עדיין סך המספרים עולה, זה מגיע כמעט לכל משפחה".

תחילת ההתפרצות המסיבית בכפר חב"ד, כך נראה, נבעה מילדי מחנות הקיץ שחזרו רבים מהם חולים. "התחיל אצל ילדים ועכשיו עבר גם לבני משפחות", אומר גוטמן. 


האזינו לראיון המלא >>>


"שכל אחד יעשה את הלקחים שלו. זה הגיע לבתים. תשובות הגיעו אחרי יומים, תשובות חיוביות, חלק שמרו וחלק לא. אני מכיר מישהי שהחלימה והתחסנה וכעת חולה".

הוא עצמו גילה הבוקר כי הוא נשא של הנגיף. "התעוררתי עם חום ותחושה לא טובה, הלכתי לשתות משהו וראיתי שהטעם לא רגיל. מיד הבנתי שזה קורונה. הלכתי לעשות בדיקה ויצאתי חיובי. זה מגיע בלי שאתה שם לב.

"אני עשיתי שני חיסונים ונדבקתי, זו פעם ראשונה שלי. הופתעתי. בגלים הקודמים של הקורונה הסתובבתי הרבה ועזרתי לחולים ומבודדים ולא נדבקתי. אבל מקבלים באהבה.

"אני חייב לומר שקיבלתי את הקורונה בצורה לא נעימה, אני יודע אבל שכל אחד מקבל אחרת. אני קורא לכל מי שלא התחסן שיתחסן, זה מציל חיים, באופן מוכח".

על אפשרויות החיסון בכפר חב"ד, אמר גוטמן כי "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם קופות החולים בנוגע לחיסונים".

את דבריו חתם: "כפר חב"ד הוא אדום אדום. המספרים הללו הם גבוהים ביחס לזמן, וזה קצת מדאיג. צריך לא להיות חכמים ופשוט להקפיד בכל מקום על מסכה, זה מה שמציל חיים בסופו של דבר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.