מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשפ״א 05.08.2021

הערב ב-21:00: זה מה שממתין לכם השבוע בתכנית 'ליל שישי'

קורונה בכפר חב"ד, ניסיון הקדמת גיל השידוכין, האברך החב"די מבאר שבע שנפטר בדמי ימיו מקורונה, פתיחת זמן אלול בישיבות, ולקראת השלושים לפטירת החוזר הרב יואל כהן ע"ה. כותרות תכנית ליל שישי ברדיו COL, הערב
הערב ב-21:00: זה מה שממתין לכם השבוע בתכנית 'ליל שישי'
רדיו COL

תכנית ליל שישי ברדיו COL. הערב בשעה 21:00.

הערב נשוחח שוב עם פרוייקטור הקורונה שלנו בכפר חב"ד ר' מוישלה גוטמן שבעצמו חלה הבוקר בנגיף הקורונה ונמצא בבידוד בביתו.

נתוני התחלואה בכפר חב"ד מטפסים. מה אפשר לעשות? גם אבי בלומנטל יועץ משרד הבריאות למגזר החרדי חוזר אלינו אחרי שחשבנו שהמגיפה נעלמה. אבי יספר למה הנתונים במגזר החרדי נמוכים מהמגזר הכללי והאם הסגר של חגי תשרי שעומד על הפרק הוא כורח המציאות או גזרה מכוונת נגד הציבור החרדי?

בית דין רבני חב"ד במכתב נוסף ובקול קורא לתמימים, להקדים את גיל החתונה ויש גם תמריץ כספי של קרן מיוחדת שהוקמה לשם כך, המשפיע הרב יצחק אלישביץ מהישיבה הקטנה בקריית גת יפריך כאן כמה מהתיאוריות על בעיות השידוכים ופערי הגילאים בחב"ד בין בנים לבנות שניגשים לעולם השידוכין. ותתפלאו, הוא דווקא אופטימי.

לא נפסח גם על זמן אלול לבחורים הצעירים יותר. האם בחור נמדד לפי הציונים שלו? הרב זעליג אלטהויז מהישיבה בלוד יהיה כאן וינסה לענות על כך, וגם על עולמם של הנערים הצעירים שנכנסים לראשונה לעולם הישיבות לשיעור א', ועל התמורות והשינויים שחלו בגישות של ההנהלות בישיבות והיחס לבחורים.

לאחר שנה של שליחות חזרנו לארץ אומר הרב אליהו ניימרק שחזר יחד עם רעייתו הרבנית חסיה משנת שליחות בהנובר. אף פעם לא מאוחר לצאת לשליחות הוא אומר ומוסיף שהם עם הפנים ליעד הבא.

בצל האסון על פטירתו של האברך הצעיר הרב מרדכי חסין מבאר שבע, נושחח עם חברו הרב יוחאי טוויטו מבאר שבע שיספר על מוטי ועל מה שעבר עליו בימים האחרונים לחייו.

בשבוע הבא יחול השלושים של החוזר הגאון החסידי ר' יואל כהן, נושחח עם ד"ר יחיאל הררי שיספר על שלושה מפגשים שלו עם ר' יואל שהותירו עליו רושם בל יימחה.

סופר כפר חב"ד מנדי ברונפמן יסקור את הספר חיים גרביצער שיצא לאחרונה במהדורה חדשה של מכון הספר, ורבה של לוד הגאון הרב מאיר שמעון ביטון יבחר את ניגון השבת שלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.