מנדי ברגר | יום כ"א אב ה׳תשפ״א 30.07.2021

11 צעירים אמריקאים מ'חב"ד לנוער' נפגשו עם נשיא המדינה

11 נציגי בני נוער מרשת הנוער של חב"ד, ערכו ביקור רשמי ופגישה עם הנשיא יצחק (בוז'י) הרצוג בבית הנשיא • הנערים שיתפו את הנשיא בחוויותיהם עם אנטישמיות במקום מגוריהם, ועל הגאווה היהודית שמלווה אותם בכל רגע בחייהם ואיך זה להיות חלק מקהילה יהודית קטנה במסגרת בית ספר ציבורי
11 צעירים אמריקאים מ'חב

11 נציגי בני נוער מרשת הנוער של חב"ד, ערכו אתמול (ה') ביקור רשמי ופגישה עם הנשיא יצחק (בוז'י) הרצוג בבית הנשיא.

הנערים שיתפו את הנשיא בחוויותיהם עם אנטישמיות במקום מגוריהם, ועל הגאווה היהודית שמלווה אותם בכל רגע בחייהם ואיך זה להיות חלק מקהילה יהודית קטנה במסגרת בית ספר ציבורי. 

בני הנוער מבקרים בישראל עם עוד 80 בני נוער יהודים, כחלק מהטיול של ארגון חב"ד לנוער בארצות הברית. כל משתתפי חב"ד לנוער לומדים בתיכונים ציבוריים בארה"ב. רבים הם מקהילות יהודיות קטנות או מבודדות ועבור רובם זהו ביקורם הראשון בישראל. 

הנשיא הרצוג חקר את הנציגים על קהילתם וחייהם היהודיים בבית, החמיא לבני הנוער על התעניינותם ביהדות ובמולדת היהודית, וסיפר להם על עבודתו עם הנוער בתקופתו בסוכנות היהודית לישראל ועל פגישתו המיוחדת עם הרבי. 

את הקבוצה ליוו השליח הרב משה רפופורט, מראשי חב"ד לנוער בארצות הברית והגב' שרה לרמן, רכזת התוכנית של המסע.

"החמימות האישית של הנשיא והפגישה חיזקה את מחויבותם של הנערים להיות שגרירים של העם היהודי במקומות בהם הם חיים ואני מקווה שזה יעצים ויפתח אותם לאורך זמן רב", אומרת אחת האמאות במסע.

בני הנוער במשלחת היו: קלואי בייקר מהרנדון, וירג'יניה, שרה ביקוב מוויקוף, ניו ג'רזי, ג'ונתן גדסי מנאפה, קליפורניה, האנה גילמרטין וקולין מוריס מג'ילברט, אריזונה, ג'סיקה מוגול מלונג ביץ', ניו יורק, סופיה רובלטו מג'ונס. קריק, ג'ורג'יה, נתן שיימן מרדמונד, וושינגטון, אפרים טיטל מבירמינגהם, נטלי אלמוג מכפר ווסטלייק, קליפורניה, ודניאל זלנובסקי ממקוון, ויסקונסיון. 

"אנו מקווים לעודד את בני הנוער להפוך למנהיגים יהודים גאים בקהילותיהם בבית", מסביר הרב מנדי קוטלרסקי, יו"ר אגף 302 ב'מרכז לענייני חינוך' וראש חב"ד לנוער . "פגישה זו מילאה חלק בלתי נפרד ממטרה זו כשהנשיא הזכיר להם את תפקידם הייחודי כיהודים צעירים בארצות הברית". 

ארגון חב"ד לנוער מנוהל ע"י הרב שמעון ריבקין מאגף 302 במל"ח. רשת חב"ד לנוער (CTeen) הבינלאומית פועלת ב-600 ערים וב-37 מדינות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.