מנדי ברגר | יום כ"א אב ה׳תשפ״א 30.07.2021

שלושת הרוגי אסון התרסקות המטוס באוקראינה יוטסו לקבורה

המטוס עם ארונו של הבחור הרשי ווייס ז״ל מלונדון ינחת היום (ו') בסביבות השעה 17:30 (שעון מקומי) באנגליה • המטוס עם ארונותיהם של עמרם פרומוביץ ז”ל ממונסי, ואליעזר בריל ז”ל מוילאמסבורג ינחת בהמשך היום (ו') בארה"ב • שלושת ההרוגים יובאו לקבורה לפני כניסת השבת  
שלושת הרוגי אסון התרסקות המטוס באוקראינה יוטסו לקבורה
צילום: אילוסטרציה, דוברות זק״א

המטוס עם ארונו של הבחור הרשי ווייס ז״ל מלונדון ינחת היום (ו') בסביבות השעה 17:30 (שעון מקומי) באנגליה. המטוס עם ארונותיהם של עמרם פרומוביץ ז”ל ממונסי, ואליעזר בריל ז”ל מוילאמסבורג ינחת בהמשך היום (ו') בארה"ב.

שלושת ההרוגים יובאו לקבורה לפני כניסת השבת.

חיים וינגרטן ראש אג"מ זק"א: "לאחר מאמצים רבים של היחידה הבינלאומית בזק"א, בשיתוף פעולה חוצה יבשות של נציגי זק״א בישראל, ארצות הברית, לונדון ואוקראינה יחד עם שליחי חב"ד באוקראינה, השגנו ויתור על נתיחה שלאחר המוות ואישור לשחרור לקבורה של גופות שלושת בחורי הישיבה שנהרגו בהתרסקות המטוס באוקראינה".

איש חב"ד ונציג זק״א באוקראינה הרב יוסף אסמן שפיקד על האירוע באוקראינה: ״הלב נשבר, שלושה בחורים צעירים שנקטפו בדמי ימיהם באירוע כל כך טראגי. במאמצים רבים ובמירוץ נגד השעון השגנו את כל המסמכים הנדרשים, הפכנו עולם כדי למנוע פגיעה מיותרת בכבוד המת כשטיפלנו בכל הנדרש מול הרשויות באוקראינה, שגרירות ארה״ב ובריטניה ונציגי המשטרה בכדי לזרז את כל תהליך שחרור הנפטרים ולהטיסם לביתם לקבורה עוד לפני כניסת השבת. אנו משתתפים בצערן של המשפחות ושולחים את תנחומינו, שנזכה במהרה לביאת משיח צדקנו".

דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א: "נפעמתי לראות את כלל מתנדבי זק"א, שליחי חב״ד והרבנים שנרתמו וסייעו לטיפול באסון הכבד. ארגון זק״א אמון על כבוד המת והצלת חיים ברחבי העולם באמצעות צוותים מסורים שפרוסים וזמינים לסייע במהירות בכל נקודה בעולם. בזכות פעילותם של נציגי זק״א, שליחי חב״ד ואנשי חסד, המשפחות יוכלו בעז"ה לקבור את יקיריהם עוד לפני כניסת השבת".

ארגון זק"א מודה לשותפים החשובים שפעלו למען כבוד המת ובתוכם הרב הראשי לקייב הרב משה ראובן אסמן, יוסי לנדאו קמב״ץ זק״א לכיש, יענקי לנדאו מתנדב זק״א בארה״ב, מנכ״ל 'Hatzolah air' מר אלי רואו, הנגיד ר׳ משה נתן בראווער, מר נטע שרייבר, מר רועי רוזנק, איש העסקים נחמן דיקשטיין, ג'ק מאייר יו"ר ארגון 'מתעסקים', הרב מנחם מנדל גליצנשטיין שליח חב״ד ורב העיר צ׳רנוביץ, הלל פארהאנד ואושי גרוסנס נציגי ה'מתעסקים' גולדרס גרין. הרב צבי גלוק, הרב מנדי אסמן, ועוד אנשי חסד רבים וטובים שנרתמו וסייעו במסירות לעניין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.