מנדי ברגר | יום כ"א אב ה׳תשפ״א 30.07.2021

בתנופה: כינוס השלוחים הראשון של שלוחי הרבי ביהוד-מונוסון

במלון לביא התקיים כינוס השלוחים הראשון של שלוחי הרבי ביהוד-מונוסון בראשות השליח הראשי הרב שמעון וינר • מרכז חב"ד מפואר ובית כנסת הולכים ומוקמים בלב העיר ועוד ועוד שלוחים הולכים ומצטרפים למשפחת השלוחים בעיר עם השם הכי יהודי שיש
בתנופה: כינוס השלוחים הראשון של שלוחי הרבי ביהוד-מונוסון

במלון לביא התקיים בשבוע שעבר כינוס השלוחים הראשון של שלוחי הרבי ביהוד-מונוסון בראשות השליח הראשי הרב שמעון וינר.

בתקופה האחרונה נרשמת תנופה גדולה בפעילות בית חב"ד יהוד.  

מרכז חב"ד מפואר ובית כנסת הולכים ומוקמים בלב העיר ועוד ועוד שלוחים הולכים ומצטרפים למשפחת השלוחים בעיר עם השם הכי יהודי שיש.

הכינוס נפתח במושב מיוחד במעמד חברי הנהלת בית חב"ד הרב נפתלי ליפסקר, הרב גרשון שנור והרב אהרן פרוס

את המשא המרכזי נשא הרב חיים שלמה דיסקין השליח ורבה של קרית את ששיתף את השלוחים בסיפורי מפעימים על התפתחות הפעילות בקרית את ועל כך שכאשר פועלים ביחד ובאחדות ההישגים הרבה יותר גדולים.

במהלך ארוחת הערב החגיגית הציג הרב וינר את השלוחים החדשים בעיר, הרב שניאור וגיטי אליאס שיצטרפו לשלוחים בקרית הסביונים הרב שמואל ודינה וולף, והרב אליהו ובלה לנקרי שיצטרפו לשלוחים בקרית ביאליסטוק הרב שניאור וחני ירס

לאחר ארוחת הערב התקיימה התוועדות חסידית מרוממת עם המשפיע הרב מנחם דוברוסקין. באולם נפרד התקיימה התוועדות לשליחות עם השליחה בבית שאן הגב' חני שמולביץ.

במרכז הכינוס נחשפה התכנית האסטרטגית של בית חב"ד. 

בחוברת מהודרת שכותרתה 'יהוד תשפ"ג' - איך יראה בית חב"ד בעוד שנה, מפורטות התכניות האסטרטגיות שנבנו לאחר התייעצות עם כל השלוחים ולאור ניסיונם העשיר, בשאיפה להגדיל את העשייה באופן משמעותי. במשך שעות דנו השלוחים והשליחות בפרטי התכנית ובסוף הכינוס הם שבו ליהוד מלוכדים וחדורי התלהבות כדי להגשים את מה שנרשם בפתח החוברת של התכנית האסטרטגית, שנת תשפ"ב: תהיה שנת פריצה בגדול.

*

בתמונה הראשית - מימין לשמאל: הרב אהרן פרוס - חבר ההנהלה, הרב נפתלי ליפסקר - מנהל אגף הסניפים בצא"ח, הרב יעקב סגל - השליח בנווה מונוסון, הרב שמעון וינר - יו"ר בית חב"ד, הרב שמואל וולף - מנהל בית חב"ד,  הרב גרשון שנור - חבר ההנהלה. 

בשורה השניה: הרב שניאור אליאס - השליח החדש בקרית הסביונים,  הרב ניסן זיגמן - השליח בשכונת לוגאנו, הרב שניאור ירס - השליח בקרית ביאליסטוק,  הרב מנחם מחפוץ - השליח לנוער, הרב מנחם מאור - השליח בשכונת מכב"י, הרב אליהו לנקרי - קרית ביאליסטוק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.