שניאור דייטש | יום כ"ו תמוז ה׳תשפ״א 06.07.2021

פרטים חדשים: השליח שנדקר נחלץ באמצעות כישורי הג'ודו שלו

שליח חב"ד שלמה נוגינסקי הובהל לבית הרפואה לאחר שהותקף מול תלמידיו והצליח להגן עליהם • מנהל בית הספר 'של"ה' בבוסטון הרב דן רודקין שהיה עד לאירוע: "השליח שרד את האירוע והצליח להגן על עצמו ועל הילדים ששהו באזור - בזכות יכולות הג'ודו שלו והעובדה שהוא בעל חגורה שחורה"
פרטים חדשים: השליח שנדקר נחלץ באמצעות כישורי הג'ודו שלו
שליח חב"ד הרב שלמה נוגינסקי בראיון מביתו בבוסטון לערוץ טלויזיה בבוסטון (צילום מסך)

ביום חמישי שעבר הותקף הרב שלמה נוגינסקי, משלוחי חב”ד בבוסטון, ונדקר בשכונת ברייטון בעיר בידי צעיר בן 24 שאיים עליו באקדח ודקר אותו בסכין.הרב נוגינסקי, אב ל-12, המשמש גם כמחנך בבית ספר של חב”ד בעיר, הובהל לבית החולים, ולאחר טיפול שוחרר לביתו.

לפי דיווח באתר mako, עמיתו, שליח חב"ד ומנהל בית הספר 'של"ה' הרב דן רודקין, סיפר כי הרב נוגינסקי נדקר בזרועו וכתפו על ידי התוקף, וכי למרות התקיפה האלימה, השליח שרד את האירוע והצליח להגן על עצמו ועל הילדים ששהו באזור – בזכות יכולות הג’ודו שלו והעובדה שהוא בעל חגורה שחורה בתחום.

בשיחה עם כתבים של ערוץ החדשות NBC10, הרב רודקין התייחס לאירוע האלים וסיפר שבני הקהילה היהודית באזור לא מתכוונים להיכנע לאלימות שמופגנת כלפיהם לאחרונה.

“אנחנו כאן בשביל לשלוח מסר לכולם: אנחנו בבוסטון, לא מתכוונים לשתוק – אנחנו נילחם”, אמר רודקין. “אנחנו נמשיך להביא טוב לעולם. המסר שלנו חזק וברור: לרוע אין מקום באמריקה”.

הרב נוגינסקי התייחס מאז לתקרית האלימה בסרטון שפרסם והעיד שמצבו משתפר: “אני עדיין סובל מכאב, אבל מודע לכך שהמצב יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. היה לנו מזל שהתוקף פנה אלי והצלחתי להסית את תשומת ליבו מהילדות שהיו בסביבה. אם יכולתי למסור הודעה אחת לכולם – אני רוצה לומר שהדרך היחידה להתמודד עם רוע וחושך היא להיות טוב לב”.

 

CBS Boston


התוקף נעצר וזוהה בתור חאלד עוואד בן ה-24. במהלך דיון הערבות שלו סיפרה הפרקליטות שהוא איים על הרב נוגינסקי עם אקדח ודרש ממנו למסור לו את המפתחות של הרכב המסחרי עליו נהג.

עוואד, שכופר בכל האישומים נגדו, מואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות ותקיפה של שוטר, והוא מוחזק כעת בבית המעצר ללא אפשרות של שחרור בערבות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.