שלמה מן | יום כ"ו תמוז ה׳תשפ״א 06.07.2021

בשורה: מענקים מיוחדים יובילו לעשרות שלוחים חדשים באירופה

הזדמנות נדירה: ארגון CYP הפועל מטעם המרכז לענייני חינוך, יוצא במיזם מיוחד בסיוע קרן מרומים ומכריז על סדרת מענקים למימון יציאתם של שלוחים חדשים לאירופה | השלוחים החדשים יתמקדו באנשי עסקים צעירים בין הגילאים 22-39 ויביאו לפריצת דרך בהפצת היהדות והמעיינות בקרב מבוגרים צעירים
בשורה: מענקים מיוחדים יובילו לעשרות שלוחים חדשים באירופה
כינוס השלוחים. צילום ארכיון: שימי קוטנר

שלוחי הרבי ברחבי אירופה וישראל, קיבלו בימים האחרונים הודעה מיוחדת מטעם סגן יושב-ראש 'המרכז לענייני חינוך', הרה"ח הרב משה קוטלרסקי, אודות האפשרות להקמתם של בתי חב"ד חדשים וייעודיים ברחבי אירופה שיעסקו בקירובם של צעירים.

המיזם המיוחד, מבקש לשכפל את הצלחת ארגון CYP - חב"ד לאנשי עסקים צעירים, במאה וחמישים נקודות ברחבי ארה"ב והעולם, ולהביא לפתיחתם של עשרות בתי חב"ד חדשים שיפעלו בקרב קהל היעד הספציפי הזה, ברחבי אירופה. צמיחתו המרשימה של הארגון, כמו גם המיזם החדש עבור אירופה, מתאפשרים הודות לשותפות האמיצה עם 'קרן מרומים' בהנהלת הרב בנצי ליפסקר, הרואה בפעילות הארגון קרש הצלה חיוני.

"זאת הזדמנות מיוחדת עבור השלוחים הותיקים באירופה" אומר הרב בערל פרנקל - מנכ"ל CYP, "להביא שלוחים נוספים לעירם ולהמשיך את תנופת העשייה ואת הקשר המיוחד שנוצר עם בוגרי חב"ד לצעירים וחב"ד בקמפוס במהלך השנים, גם לאחר שסיימו את מסגרות הלימוד. זאת גם הזדמנות נדירה עבור שלוחים פוטנציאלים מרחבי העולם, להקים בית חב"ד חדש באירופה ולהביא את אור היהדות לכל קצוות תבל.

הרב מנדי קוטלרסקי, מנכ"ל 'מרכז 302' שבמסגרתו פועל ארגון CYP, מוסיף: "צעירים בוגרים אלו, הנמצאים כעת בעיצמו של תהליך משמעותי מאוד בעיצוב חייהם - משוועים ליהדות וזקוקים ליד מכוונת ועצה טובה. הסיוע להם, מעניק לשלוחים סיפוק אדיר."  

לבקשת מענק וקבלת פרטים נוספים, השלוחים באירופה ואברכים המעוניינים לצאת לשליחות, מוזמנים להיכנס ללינק הבא: לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.