תוכן שיווקי | יום כ"ו תמוז ה׳תשפ״א 06.07.2021

קניית מחשבים OUT, השכרת מחשבים IN...!!!

אם אתם בעליי עסק קטן, חברה בצמיחה, חברה גדולה שרוצה לשדרג תשתיות מחשוב כי שלכם כבר ישנות, אם אתם אדם פרטי שמארגן אירוע, מיזם או פרויקט, או אפילו רוצה מחשב חדש וציוד טכנולוגי מהמתקדמים ביותר, השכרת מחשבים היא התחביב הבא שלכם כנראה. כל המידע על השכרת מחשבים ועוד, תהנו.
קניית מחשבים OUT, השכרת מחשבים IN...!!!
קרדיט תמונה: freepik

למה להשכיר מחשבים?

השכרת מחשבים התחיל כצורך לעסקים וחברות גדולות, שלא פעם תהליך ההקמה והשדרוג תשתיות מחשבים גוזלות הון עתק, לעיתים אף פוסלות זכות קיום לרעיונות, ומיזמים חדשים שלא מצליחים לספק את התשתית הנדרשת.

הפתרון מאפשר להנות מכל כמות ולכל תקופה מציוד בעלות חודשית זולה יחסית ולאורך שנים, לרוב התשלום יכלול שירות משלים שמותאם לכל לקוח בכל סדר גודל מבלי לדאוג לתזרים מזומנים שלילי, שירותים הכוללים: תחזוקה, כשלים, שדרוגים, ציוד חדיש, רישיונות למערכות ההפעלה, תוכנות ועוד מגוון רב של ציוד ושירותים. זהו תחום חדש שמאפשר לנו לראות את המחשבים כציוד בסיסי וזמני ולא כנכס יקר וקבוע.

מי שוכר מחשבים ומי משכיר?

כיום התחום בצמיחה, לאחר זיהוי הפוטנציאל והביקוש, קמו לא מעט עסקים של השכרת מחשבים וציוד, חדירתם לשוק של אותם עסקים התאפשרה על ידי השקעה לא מבוטלת אך מאוד חכמה של ציוד טכנולוגי חדיש עם רישיונות בעסקאות ספק משתלמות שיאפשרו להם לגרוף רווחים על ידי השכרת הציוד.

השוכרים העיקריים הם מוסדות גדולים וציבוריים כמו בתי חולים, קופות חולים, בתי ספר, עיריות, מארגני כנסים וסמינרים, חברות בעלות מספר רב של משרדים, מפתחי תוכנה, חברות הייטק וסטארט-אפים שבסיס עבודתם הוא כלים טכנולוגים בעלי יכולות גבוהות שיחזיקו לאורך שנים רבות מבלי לדאוג להשלכות הכלכליות.

לא רק המחשבים להשכרה

פרט למחשבים והמחשבים הניידים ניתן למצוא ששוק השכרת המחשבים הלך והתפתח עד שכיום ניתן לשכור כל אביזר או ציוד שעולה על דעתנו החל ממחשבים ניידים, נייחים, טאבלטים בכל גודל צורה וצבע, מקרנים, ציוד למשחקי ווידאו, מסכי צפייה בכל הגדלים והאיכויות הדרושות, רחפנים, מצלמות ועוד, כיום נגישים מאוד לעסקים ולכולם במחירי שכירות נוחים יחסית להוצאה החד פעמית.

מה יציעו לנו שנגיע לרגע השכרת מחשבים?

לרוב אותן עסקים יתמקדו בצורך של הלקוח על מנת להתאים את הציוד והשירות המתאימים ביותר לאותו לקוח, התחרות בין אותם עסקים נמדדים במדדים שקופים וברורים כמו חדשנות, שירות, ידע, יציבות, אמינות ומחיר.

אותם עסקים ידגישו מולכם את מיטב המוצרים החדישים והמרשימים וכמובן שזה חשוב אך לא פחות השדרוגים שיגיעו בעתיד, עסק של השכרת מחשב איכותי יוכל לעמוד בכל דרישה או אתגר טכני או לוגיסטי על מנת שהשוכר יתרשם ויהיה מרוצה עד כדי כך שמערכת היחסים העסקית תמשך לאורך זמן רב בוא יסופקו רישיונות, תוכנות, שדרוגים רבים ושמירה על ערך הציוד ועוד.
כך ששוכר יכול לבנות תוכנית כלכלית להשכרת מחשבים או כל ציוד אחר ולדאוג שלא יישאר עם ציוד ישן ומיושן או עם הוצאות גבוהות שמכבידות.

למה לשים לב ששוכרים מחשבים?

בעיקר שירות ומקצועיות, תקפידו שהצוות שאיתו אתם משוחחים מעודכן ובעל ידע רלוונטי מספק עבורכם, האם ישנם לקוחות קיימים מרוצים, זמינות ונגישות, האם מגיעים לבית הלקוח וזמינים כל היממה ובסופי שבוע במידת הצורך?

טיפ קטן, במידה והפרויקט לשמו השכרתם את המחשבים או ציוד טכנולוגי בקנה מידה גדול, בדקו אפשרות של נוכחות פיזית של נציג מאותו בית עסק ממנו שכרתם ציוד.

לסיכום השכרת מחשבים לכולם!

מומלץ לחשב עם מחשבון ביד את מהלך רכישת המחשבים או הציוד אותו אתה מעוניין לרכוש, הדבר עלול להתאים יותר לעסק שלך ולמנוע הוצאות גבוהות ומפתיעות, תוכלו להוריד סיכון למאזן שלילי, תוכלו להתמקד בהוצאות אחרות וחשובות לא פחות שיועילו אף יותר לשגשוג העסק או הפרויקט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.