מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשפ״א 05.07.2021

ממאות יצאו שתיים: חניכות 'בת מלך' בחרו את "מדריכות השנה"

רגע לפני שחותמים את הפעילות בתשפ"א, אלפי חניכות 'בת מלך', הפועל תחת 'ארגון נוער חב"ד', בחרו מי הייתה מדריכת השנה שלהן. מתוך מאות ההצעות וההמלצות המנומקות שהיו נבחרו שתיים. הנה הצצה לכמה המלצות
ממאות יצאו שתיים: חניכות 'בת מלך' בחרו את
פעילות "בת מלך" (צילום ארכיון)

אחרי שנה רצופה בהתמודדויות ובאתגרים, בארגון הנוער "בת מלך" הפועל בקרב בנות חב"ד הצעירות, מטעם 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, חיפשו את "מדריכת השנה". מדובר במבצע מיוחד שבמסגרתו אלפי החניכות ואמהותיהן שיתפו והמליצו על מדריכה אהובה ומסורה. להמלצתן היה עליהן להוסיף סיבה מפורטת.

שתי המדריכות שזכו השנה בתואר מדריכות השנה הן הילה הרפז מסניף כפר חב"ד ומושקי רייצעס מסניף קריית גת. בהנהלת בת מלך כתבו כי התואר מגיע להן "בהערכה רבה", "על שנה של מסירות מעל ומעבר, השקעה בחניכות, אהבה, אכפתיות ודוגמה חיה".

ל-COL נודע כי בשבועות האחרונים הגיעו מאות המלצות ממאות אימהות וחניכות. "זו בעצם הזדמנות לכל הבנות", מסבירה מנהלת הארגון, "להוקיר תודה למדריכה שלהן. להביע לה את ההערכה שלהן. זה חשוב לממליצות לא פחות מאשר לבנות עצמן  וכמובן גם מדרבן את המדריכות, שמישהו רואה ומכיר בהשקעה שלהן, ביצירתיות ובאהבה לחניכות שלהן. ההשפעה היא לטווח ארוך".

הנה דוגמת המלצה שהגיעה מחניכה מסניף פתח תקווה על המדריכה שלה: "בכל פעילות שהייתה היא התעניינה ושאלה מה נשמע. כשלא הגעתי בפעילות אחת היא התקשרה אליי ורצה לוודא שטוב לי. הרגשתי שהמצב שלי באמת נוגע לה".

חניכה נוספת מסניף לוד כתבה גם היא על המדריכה שלה: "אנחנו בכיתה ח', לקראת השלב שעלינו להדריך בו בעצמנו. המדריכה שלנו מודל לחיקוי. האהבת ישראל שלה, המסירות, ההשקעה. היא פשוט מקור בעבורנו ללמידה, להחכמה, לרכישת תכונות כה יקרות וחשובות".

בהנהלת 'בת מלך' ביקשו לנצל את ההזדמנות להודות לרכזות הסניפים על השנה המיוחדת, לרכזות המחזויות  לרכזת הסניפים הגב' מלי הלפרין על הדאגה לכל סניף וסניף ולכל רכזת ומדריכה, למזכירה מירי סגל על האחריות לכל הפרטים עם כל הלב ולרכזת התוכן והפעילות הגב' חיה פקשר על שנה יצירתית במיוחד.

צפו בחלק מן ההמלצות שהגיעו וברשימת התודה הגדולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.