שלמה מן | יום כ"ה תמוז ה׳תשפ״א 05.07.2021

בכפר הנופש היוקרתי: ישיבת קיץ לשלוחים הצעירים באוקראינה

 בכפר הנופש המפואר והיוקרתי השייך לקהילה היהודית בדנייפר התקיימו במשך שבועיים ישיבת קיץ ומבצע תורה, בעבור ילדיהם של שלוחי הרבי. התקיים אף מבצע תורה נושא פרסים | מרכז התקשורת החב"די COL מגיש צרור תמונות
בכפר הנופש היוקרתי: ישיבת קיץ לשלוחים הצעירים באוקראינה
תמונות: באדיבות המצלם

שבועיים של חוויה גשמית ורוחנית בלתי נשכחת עברו על תלמידי ישיבת ליובאוויטש אוקראינה, צעירי השלוחים במדינת אוקראינה וברחבי תבל, בכפר הנופש המפואר והיוקרתי השייך לקהילה היהודית בדנייפר, העומד כל כולו לרשות תלמידי וצוות הישיבה בלבד למשך ימים אלו. כפר הנופש ניתן באדיבותו של השליח הראשי הרב שמואל קמינצקי.

ההנאה המרובה שהייתה מנת חלקם של התלמידים תורגמה על ידם ללימוד ותפילה בתוספת חיות במסגרת סדרי הישיבה בכפר הנופש, ובהתוועדויות שנמשכו עמוק אל תוך הלילה..

במקביל, החל בישיבה  באותם ימים 'מבצע תורה' יוצא דופן המקיף את כל מסכת בבא מציעא ומסכתות נוספות, כשבסיומו יהיה על התלמידים המשתתפים בו לגשת למבחן בן עשרות שאלות ולמצטיינים בו יוענקו מענקים כספיים מכובדים ביותר כסיוע בנסיעה לרבי ורכישת ספרי קודש.

ההיענות הסוחפת של כלל התלמידים למבצע הצליחה להפתיע גם את הנהלת הישיבה, וקול התורה המהדהד בהיכל הישיבה בעוז ביום ובליל גם בימים אלו הקרובים לתקופת 'בין הזמנים' מוכיח יותר מכל את רצונם ומאוויים הטהור של התמימים היקרים, מובחרי בני השלוחים, להוסיף ולהתמיד בלימוד התורה. אכן בעיר דנייפר בה כ''ק אדמו''ר 'לומד בשקידה עצומה ומצליח' במשך עשרות בשנים כנכתב בשלשלת היחס בספר 'היום יום' ניכרות ברכותיו הק' ונתינת הכוח המיוחדת לבניו, תלמידי התמימים, הזוכים לברכה והצלחה מיוחדת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.