| יום כ"ד תמוז ה׳תשפ״א 04.07.2021

"השלם!"-ידידי תות"ל קריית גת מוסיפים מטרים בבניין הפנימייה

נו, קנית מטר?", "כמה מטרים קונה הכיתה שלנו?", "המטר הזה הוא לע"נ אמא שלי" - כמעט בכל מניין אנ"ש דיברו השבת על מטרים. 
"נו, קנית מטר?", "כמה מטרים קונה הכיתה שלנו?", "המטר הזה הוא לע"נ אמא שלי" - כמעט בכל מניין אנ"ש דיברו השבת על מטרים. בלב העניין עומד כמובן בניין הפנימייה החדש הנבנה בקמפוס ישיבת תות"ל קריית גת, שהינו פרויקט בנייה משמעותי בישיבה לראשונה מזה שני עשורים וחצי.
לאחר שהושלמה הקמת השלד בשעה טובה, ולאחר ערב הוקרה מרגש שהיווה את יריית הפתיחה לקמפיין, יצאו לדרך ימי השותפות העולמיים בהובלת מטה הקמפיין בישיבה והצוות המקצועי של חברת צ'רידי.
"מדהים לראות בוגרים שלמדו בישיבה לפני 20 או 40 שנה וברוחם הם עדיין תמימים לכל דבר ועניין. עם ההרגשים החסידיים ועם כל ה"קאָך" שיש רק לבחורים צעירים" מספרים במטה הקמפיין, בין שיחה אחת לאחרת שנכנסת למוקד. "יש באוויר תחושה מחשמלת. הבניין הזה כל כך חשוב לכל מי שקשור לישיבה, ולכן ההירתמות עוצמתית כזו".
יצחק, בוגר הישיבה מספר לנו: "בתור בחורים 'חרשנו' את העיר קריית גת ברגליים. יום יום ולפעמים כמה פעמים ביום, מהזאַל לדירה שבה גרנו (כי הפנימייה הייתה מלאה עד אפס מקום) ובחזרה לזאַל, ושוב אל הדירה ובחזרה. אפשר לומר שבכל יום עשינו במצטבר אלפי מטרים והרגשנו את זה על בשרנו. עכשיו, כשהילדים שלנו כבר בעצמם תמימים, אנחנו רוצים להכיר טובה לישיבה ולתת עוד כמה מטרים - אבל הפעם אלה מטרים של פנימייה מהודרת ומרווחת שמהם ייהנו בכל שנה מאות תמימים".
ימי השותפות בעיצומם והנהלת הישיבה קוראת לכל בוגר, הורה לתלמיד או לבוגר הישיבה, ידיד הישיבה בכל מעגל שהוא - להירתם ולקחת חלק. "בשותפות קטנה בכל חודש, מאמץ שכמעט ולא יורגש באופן שוטף - אפשר לעשות היסטוריה!"
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.