שלמה מן | יום כ"ב תמוז ה׳תשפ״א 02.07.2021

4 חפצי קודש, 5 כרטיסי טיסה: מעמד ענק בישיבה בבני ברק

בזה אחר זה עלו הזוכים הנרגשים לבמה והצטלמו יחד עם הפרס הנכסף. כל תלמיד קיבל תשורה ייחודית • בישיבת תומכי תמימים בבני ברק ציינו אמש במעמד מפואר, בהשתתפות התלמידים הרבים, את סיום מבצע ההכנה שנערך בישיבה לקראת יום ההילולא ג' תמוז. לא תאמינו מה הגרילו
4 חפצי קודש, 5 כרטיסי טיסה: מעמד ענק בישיבה בבני ברק
תמונות: באדיבות המצלם

אמש, ליל שישי כ''א תמוז, נערך מעמד הסיום של מבצע ההכנה ליום ההילולא ג' תמוז בישיבת תות''ל בני ברק.

המבצע נערך בידי התלמידים השלוחים בישיבה והוקדש לעילוי נשמתו של מקים הישיבה ר' שלמה רוזנברג ע''ה, שבי''א בתמוז השנה מלאו עשר שנים לפטירתו. בנו, הרב לוי רוזנברג שליט''א, מנהל הישיבה תמך, סייע ועודד במאור פנים ובנפש חפצה את לכל אורך המבצע ואף עמד מאחורי חלק מן ההוצאות שהיו כרוכות בו..

במשך המבצע, שיננו הבחורים עשרות שורות ממאמר 'ואתה תצווה' בעל פה - בדרבון של כרטיסי גירוד מפתיעים. כן למדו והעמיקו ב'סדר' יומי מיוחד אודות מהותו של נשיא הדור, הוסיפו בעבודת התפילה ובשמירת הסדרים והתחזקו בלימוד הרמב"ם, בקשר לסיום מחזור הארבעים.

לאחר סיכום נתוני ההשתתפות במבצע, נמצא כי למעלה מ-90% (!) מהבחורים השתתפו במבצע והתכוננו כראוי ליום ההילולא ג' תמוז.

כאמור, אמש התקיים מעמד הסיום בזאל הישיבה ברוב פאר והדר.

האולם הואר באור יקרות, השולחנות עוטרו ונערכו חגיגית, שעליהם מוגשת סעודה כיד המלך כיאה לכבודו של המעמד.

במהלך המעמד סיכמו התלמידים השלוחים את ההשקעה והמאמץ האדיר של הבחורים במשך המבצע, מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג העלה על נס את התפעלותו ושיבח את התלמידים, ולאחריו כובד לשאת דברים הרב יצחק גרינוואלד שזה עתה יצא בשלום מבית הרפואה. בדבריו, דרש מהבחורים להמשיך את האווירה של המבצע הלאה ולא להרפות חלילה משמירת הסדרים.

לאחר מכן החלה הגרלת הענק. בין כל התלמידים שהשתתפו במבצע, הוגרלו עשרות ספרים וסטים יקרי ערך, סט רמב"ם לעם, סט לקוטי שיחות וסט אגרות קודש.

בנוסף לכל אלו, הוגרלו בין התלמידים לא פחות מ-4 פריטים יקרי ערך מהרבי: שני דולרים של הרבי, מטבע שניתן מידו הק' ופיסת מפית בה השתמש הרבי בהבדלה. בזה אחר זה עלו הזוכים הנרגשים לבמה והצטלמו יחד עם הפרס הנכסף. לאחר מכן, הוגרלו בהתרגשות רבה 5 כרטיסי טיסה לחצרות קודשנו בהם זכו חמישה נציגים מתלמידי הישיבה.

עם נעילת המעמד, חולק שי אישי לכל משתתפי המבצע - ספר 'היום יום' יוקרתי עם הקדשה מיוחדת לכל בחור כהוקרה על התמסרותו ומאמציו. בנוסף, קיבלו הבחורים פרוספקט יוקרתי עם תמונה מהודרת של הרבי בשילוב צילום כתי"ק של הרבי בקשר ל'ציור פני הרב'.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.