תוכן מקודם | יום י"ט תמוז ה׳תשפ״א 29.06.2021

כללי הברזל לבחירת השקעת הנדל"ן הבאה שלכם

רוצים לבחור את ההשקעה הבאה שלכם? יש כמה נקודות שאינכם יכולים לקחת אותן כמובן מאליו. הנקודות האלה הן נקודות ברזל כי הן אלה שיכולות לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. אז לפני שאתם בוחרים את ההשקעה הבאה שווה לכם לקרוא את המאמר הבא שיציג בפניכם את הנקודות הללו. אחרי שתקראו את כל המאמר תוכלו לדעת בדיוק אילו נקודות קריטיות עבורכם ואילו נקודות פחות קריטיות עבורכם.
כללי הברזל לבחירת השקעת הנדל
קרדיט תמונה:freepik

תבחנו היסטוריית הצלחות

לכל סוג של השקעה יש את ההיסטוריה שלה, ואינכם יכולים לראות זאת כמובן מאליו. עליכם לבחון היסטוריה של כל אותן השקעות נדלן שבהן תרצו להשקיע את הכסף שלכם. הרי אם להשקעה מסוימת יש היסטוריה טובה, ככל הנראה גם העתיד שלה יהיה טוב. אם להשקעה מסוימת יש היסטוריה בעייתית, מוטב כי תכירו אותה לפני שתשימו את הכסף. מדובר על שיעורי בית שיכולים לעשות את ההבדל, ויאפשרו לכם להרוויח לא מעט. תוכלו גם למנוע מעצמכם לשים את הכסף בהשקעות שעלולות להביא סכנה.

המיסוי על השקעות נדלן

קחו בחשבון כי גם המיסוי משתנה בין השקעות הנדל"ן השונות. יש השקעות נדל"ן שעליהן מוטל מס גבוה בהרבה בהשוואה להשקעות נדלן אחרות. כך שמוטב לכם לבחון את כל נושא המיסוי על מנת שלא תמצאו את עצמכם מפסידים לא מעט. יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי המיסוי על כל ההשקעות הוא זהה. כעת אחרי שאתם יודעים את זה תוכלו לרדת אל הרזולוציות הכי נמוכות שיש. תבינו איזה השקעה הכי תתאים לכם גם מבחינת המיסוי.

סכום ההשקעה ההתחלתי

יש לא מעט השקעות נדלן, וכל אחת מהן דורשת סכום השקעה התחלתי מוגדר מראש. יש השקעות שדורשות מראש סכום גבוה על מנת שתוכלו להשקיע בהן. יש השקעות אחרות שדורשות סכום נמוך שכל אחד יכול להשקיע אותו. אם אתם משקיעים מתחילים לא יהיו לכם המון אפשרויות, יהיה עליכם לחפש ישר השקעה בסכום הגיוני. אם אתם משקיעים מנוסים תוכלו להכתיב את הקצב על פי התקציב שלכם. אך תמיד יהיה עליכם לשים לב לסכום ההשקעה הראשוני שאותו תצטרכו להשקיע כי הוא עשוי לשנות את התמונה כולה.

מידת המעורבות הדרושה מכם

אין לכם המון זמן פנוי על מנת להתעסק עם אותן השקעות נדלן? עליכם לקחת את זה בחשבון. הרי לכל השקעת נדל"ן יש מידת מעורבות מסוימת, ולכן חשוב שתשימו לב לזה. אם אתם יודעים מראש שלא יהיה לכם זמן, בחרו השקעה שלא דורשת מידת מעורבות גדולה. אם אתם יודעים שיש לכם זמן פנוי, תוכלו לבחור השקעה שדורשת מכם מעורבות. הכי חשוב שלא תגלו בזמן אמת כי זה שלא היה לכם זמן פגע לכם ברווח שאותו הייתם יכולים להרוויח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.