כתבה פרסומית | יום כ"א תמוז ה׳תשפ״א 01.07.2021

הדרך הנכונה להשיג הלוואה בתנאים נוחים

הלוואה תמיד נשמעת לנו כמו מילה גסה, אך אין דבר פסול בלקיחת הלוואות. הלוואות אינן קיימות רק בשביל לסגור חובות, רוב הלקוחות שלנו מבקשים הלוואות עבור מימון חלק מאירוע משפחתי משמח, טיול גדול ועוד… ההלוואה נועדה בשביל לקדם תהליכים וכמובן כאשר יש הכנסה קבועה ומסודרת אין שום בעיה לעמוד בהתחייבות זאת. עם זאת, אנו עדיין רוצים לקבל את התנאים הנוחים ביותר.  
הדרך הנכונה להשיג הלוואה בתנאים נוחים

הלוואות לכל מטרה - ממי אתם לוקחים הלוואה?

אחד הדברים ההכרחיים שיש לדעת על הלוואות לכל מטרה הוא שיש חשיבות גדולה לגורם המלווה. היצע המלווים גובה מאי פעם, בין אם מדובר על גופים בנקאיים ובין אם מדובר על גופים חוץ בנקאיים. כדי שתוכלו להבטיח שאתם מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר עליכם להגיע לגוף מוכר ואמין אשר מעניק לכם הסכם הלוואה חוקי. שימו לב, ישנם היום גורמים אשר מעניקים הלוואות ללא רישיון, שלא נדבר על האופציה של השוק האפור. 

הבחירה בין גופים בנקאיים לחוץ בנקאיים מאוד תלויה בכם, אין ספק כי הבנקים מציעים לרוב את הריביות הנמוכות יותר. החיסרון בלקיחת הלוואה דרך הבנק הוא שאתם צריכים ליידע את הבנק לצורך מה ההלוואה, עליכם לעמוד בקריטריונים מוקפדים והתהליך ארוך בהרבה מאשר לקיחת הלוואה ממקור אחר. מצד שני, אם אתם צריכים את ההלוואה תוך מספר ימים ואין לכם זמן להליכים בירוקרטיים, לקיחת הלוואות לכל מטרה דרך גופים חוץ בנקאיים היא הבחירה הנכונה בשבילכם. 

הלוואות לכל מטרה דרך חברת אשראי

צריכים הלוואה קטנה כדי לסגור את הטיול שלכם או את הלימודים? אתם רשאים לקחת הלוואה מחברת האשראי עד 75% מגובה המסגרת. חברות האשראי מעניקות לכל לקוח את האפשרות של לקיחת הלוואה דרכן באופן מהיר ויעיל, שיעור הריבית לרוב יהיה גובה באופן מזערי מאשר הגופים הבנקאיים, אך התנאים הרבה יותר נוחים.

סיוע של איש מקצוע - האם כדאי?

כדי להשיג את התנאים הנוחים ביותר חשוב להכיר את עולם ההלוואות והריביות, אין בכך שום ספק. 'הלוואות לכל מטרה' הן הלוואות שעומדות על סכומים שמגיעים לכ-100 אלף שקל במקסימום. עם זאת, על אף שמדובר בסכום מינורי יחסית בתחום ההלוואות אנו רוצים לקבל את התנאים הנוחים ביותר. ברגע בו יש לכם הכנסה קבועה ומסודרת תוכלו כבר להוריד את שיעור הריבית, ברגע בו אתם משתמשים בהלוואה לצורך רכישת נכס או שיש בבעלותכם נכס כלשהו תוכלו לקבל תנאים נוחים יותר, וכמובן בהתאם לעבר הכלכלי שלכם.

איש מקצוע יידע לכוון אתכם לגורמים הנכונים וכמובן יסייע לכם בהליך הבירוקרטי. היתרון בסיוע של איש מקצוע הוא בחירת סוג הריבית, האם כדאי לבחור בריבית משתנה או ריבית קבועה. בסופו של דבר ייעוץ כזה עולה כסף, אך יכול לחסוך לכם לא מעט כסף לטווח הארוך. 

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.