מנדי ברגר | יום י"ט תמוז ה׳תשפ״א 29.06.2021

תלמידי הת"ת מלמלו אותיות התורה בעת ההליכה ברחוב

התלמידים מכל שכבות הגיל בתלמוד תורה "אור מנחם" חב"ד ליובאוויטש ערד, יצאו במבצע "טהרת האויר" ושיננו בכל עת מצוא אותיות של תורה "בעת הליכה ברחוב" • כל ילד כתב על פתק את הפרק אותו שינן היום ב"חוצה" והכניס לתיבה מיוחדת בת"ת • תוך שבוע התיבה התמלאה במאות פתקים ונשלחו לאוהל - מתנה לרבי • שיאו של המבצע היה בחג הגאולה י"ב י"ג תמוז, כאשר יצאו כיתות א' ב' ג' לתהלוכה גדולה ברחובות העיר תוך אמירת פרקי תניא בעל פה
תלמידי הת
צילום: שמואל יוסף
שנים רבות שתלמוד תורה "אור מנחם" חב"ד ליובאוויטש, ערד, משמש "מגדלור" לכל הערים בסביבה. החינוך שמקבלים הילדים הוא להיות "פנסאים" בכל מקום שאליו מגיעים.
 
"כל ילד כאן הוא נר להאיר" אומר המרא דאתרא של קהילת חב"ד ערד, ויו"ר מוסדות החינוך הרב יעקב מנדלזון "החיות והלימוד שהילדים סופגים בין כותלי התלמוד תורה עובר אח"כ גם לבתיהם, הורים מספרים לי על השינוי שחל באווירה בבית בזכות המסרים שהילד חזר איתם והתשוקה לממש את מה שלמד במעשה בפועל".
 
בהובלת המנהל הרב דודי טירנואר וצוות התלמוד תורה המסור ונתון לכל ילד, דואגים שכבר מכיתה א' ילמדו הילדים פרקי תניא ומשניות בעל פה, שכאשר ילכו ברחוב לא יהיה זה "אליבא ריקנא".
 
לרגל היום הגדול ג' תמוז התלמידים מכל שכבות הגיל יצאו במבצע "טהרת האויר" ושיננו בכל עת מצוא אותיות של תורה "בעת הליכה ברחוב". כל ילד כתב על פתק את הפרק אותו שינן היום ב"חוצה" והכניס לתיבה מיוחדת בת"ת. תוך שבוע התיבה התמלאה במאות פתקים ונשלחו לאוהל - מתנה לרבי.
 
שיאו של המבצע היה בחג הגאולה י"ב י"ג תמוז, כאשר יצאו כיתות א' ב' ג' לתהלוכה גדולה ברחובות העיר תוך אמירת פרקי תניא בעל פה.
 
הילדים נכנסו למרכז המסחרי בשירת שנים עשר הפסוקים ושלטים בידם, עלו על הבמה מול מאות תושבי העיר והחלו להכריז בקול ובגאווה חסידית פסוק פסוק. בעלי החנויות יצאו והביעו את התרגשותם הכנה מהילדים הטהורים תינוקות של בית רבן.
 
שליח הרב לדוברי רוסית בעיר הרב שמעון צייטלין רקד עם הילדים "שיבנה בית המקדש במהרה בימינו ותן חלקנו בתורתך". באיחולי צהריים טובים וחג שמח ירדו הילדים מהבמה וחזרו לתלמוד תורה, ואוויר העיר ערד הזדכך ונטהר. 
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.