מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשפ״א 04.06.2021

"קיבלנו טוויסט בשליחות, אומרים 'הנני' גם במצב החדש"

סיפורו של יהודה הרצל בן ה-10, שעבר ניתוח ראש מורכב וטס לארה"ב לסדרת טיפולים קשים, נגע לליבם של רבים, במיוחד בשל האמונה העזה שהפגין השליח הצעיר מרמת הגולן • בשיחה מארה"ב לרדיו 'ליל שישי' בהגשת הרצל קוסאשוילי, משתף הילד ברגשותיו לנוכח ההתגייסות לרפואתו • אביו, השליח הרב שלום בער הרצל, משתתף בראיון וחושף על הצפוי בהמשך הדרך • "אנחנו שלוחים וזה חלק מהשליחות. אומרים 'הנני' גם במצב החדש", הוא אומר
משמאל: השליח הרב שלום בער הרצל. מימין בנו, יהודה בבית הרפואה

קריאתו של החייל בצבאות ה' השליח הצעיר מרמת הגולן, יהודה הרצל בן ה-10 להתפלל לרפואתו לפני שנכנס לניתוח ראש מורכב, נגעה לליבם של רבים, בארץ ובעולם.

קמפיין חירום שנערך לקראת הטסתו לארה"ב להמשכת הטיפולים המורכבים, הגיע ליעד מהר מאוד – בתוך 16 שעות.

קמפיין נוסף שהקיף רבים בארץ ובעולם, רובם אנשים שלא הכירו קודם לכן את משפחת הרצל, היה הוספה במצוות ומעשים טובים, כשרבים הצטלמו עם תפילין או מעשה טוב אחר ושיגרו לאבא, כדי להוסיף בבריאות הילד.

בראיון משותף של האבא והבן לרדיו 'ליל שישי' בהגשת הרצל קוסאשוילי, מספר הילד יהודה על תחושותיו האישיות, הגעגועים לחברים בארץ והמסר שמעביר להם עם המון אמונה: "תמשיכו לעשות דברים טובים ובעזרת ה' נעבור את זה".

אביו השליח הרב שלום בער הרצל, סיפר על ההליך הרפואי: "ב"ה החלק הראשון בארץ לניקוז הנוזלים מהמוח עבר בהצלחה, כעת נותר חלק נוסף ומורכב לא פחות של הסרת הגידול והקרנות מיוחדות לטפל במה שיישאר. יוצאים לדרך ארוכה ומורכבת".

שליח נשאר שליח בכל מצב, והרב הרצל מתאר את ההתמודדות: "אנו מתנהלים בקו של הרבי, קו של שליחות. אני שמח שזה חדר בילדים ולא היינו צריכים הרבה לדבר, זה הגיע מתוכם."

על האמונה העזה של בנו יהודה, אומר אביו הרב שלום בער: "למדנו שני דברים: לא להתבכיין, זה לא עוזר, ולהסתכל רק באופטימיות. דבר שני, אנחנו שלוחים, וחושבים איך לחבר עוד יהודים לעשות מעשים טובים ולקיים מצוות. מה שקורה זה חלק מהשליחות, ובזכות הבטחון והאמונה שיהודה משדר נצלח את זה בשלום".

"קיבלנו 'טוויסט' בשליחות, אנו אומרים 'הנני' גם במצב החדש, איך לתרום בצד הרוחני".

המשיכו לומר תהילים ולקבל החלטות טובות לרפואת ישראל יהודה בנימין בן דבורה דאברה.

האזינו לראיון המלא>>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.