מנדי ברגר | יום י"ז סיון ה׳תשפ״א 28.05.2021

ראש העיר לוד שיגר מכתב לתושבים החב"דיים בעקבות הפיגוע

אתמול בשעה 2 בלילה, לאחר שבקבוקי תבערה הושלכו על בתים של תושבים חב"דיים בשכונת 'שער העיר' הסמוכה לשיכון חב"ד, התייצב ראש העיר עו"ד יאיר רביבו יחד עם נציג המגזר הערבי וגינה את מעשה הטרור • הבוקר (שישי) הוא הגיע לביקור בבתים שנפגעו מהאש, עם מפכ"ל המשטרה והשר לביטחון פנים • לקראת שבת, הוא שיגר מכתב אל התושבים החב"דיים בעיר
ראש העיר לוד שיגר מכתב לתושבים החב
צילום: באדיבות המצלם

אתמול בשעה 2 בלילה, לאחר שבקבוקי תבערה הושלכו על בתים של תושבים חב"דיים בשכונת 'שער העיר' הסמוכה לשיכון חב"ד, התייצב ראש העיר יחד עם נציג המגזר הערבי וגינה את מעשה הטרור.

הבוקר (שישי) הוא הגיע לביקור בבתים שנפגעו מהאש, עם מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, לצד שורה של אנשי ביטחון.

בשעות הצהריים ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, שיגר מכתב אל חברי הקהילה החב"דית וביקש לחזק את ידיהם, בו אף שיתף אותם בסיכום על המאורעות.

וכך הוא כותב: "תושבי שיכון חב"ד ושער העיר הנפלאים. מאז חצות ועד עכשיו אני עוד לא מעכל את הפיגוע הנפשע בשער העיר. ראשית תודה לבורא עולם על הנס הגדול שעשה עמנו. חיזקנו את המשפחות ושהינו באזור כמעט ברצף עד עכשיו. דאגנו להביא את שר הבט"פ, המפכ"ל, צמרת המשטרה והשב"כ, חברי כנסת, ואנשי ציבור מקומיים ולכולם להבהיר שזה אירוע חמור ביותר ולא נעבור עליו לסדר היום".

רביבו ציין כי "המפגעים חייבים להיתפס ולהיענש בענישה רבת שנים בכלא למען יראו וייראו. כעת יש כוחות בשכונה עד שיושב השקט. אני רוצה להודות למתנדבים המדהימים של החמ"ל, פגשתי אנשים נדירים, אוהבי הארץ וחרוצים שבזכות מסירותם ותושייתם הצילו חיים, פשוטו".

ראש העיר עוד הוסיף, "לא ארפה עד שהשקט ישוב ללוד, עד שהנשק הלא חוקי ייאסף ועד שלוד תמשיך לפרוח בע"ה בכל התחומים כפי שהתחלנו בשנים האחרונות. אני פה בשבילכם, גם אני עובר ימים קשים ביותר, מהקשים שידעתי. ללא שינה, עם הסתה פרועה נגדי שמובילה לאיומים רציניים, אבל אנו ב"ה חזקים בזכותכם. העתירו בשבת תפילה לבורא עולם על הנס ושייתן לנו כוחות".

ל-COL נודע, כי צוות החמ"ל מתדנבים של חב"ד בסיוע המשטרה ומג"ב, יסיירו ויפטרלו סביב השכונות במהלך השבת והימים הקרובים, למנוע פיגועים נוספים ולהגביר את הביטחון האישי של התושבים.

***

'מרכז התקשורת החב"די' COL ימשיך לעקוב ולדווח אחר האירועים בקהילת חב"ד בלוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.