שלמה מן | יום ט"ז סיון ה׳תשפ״א 27.05.2021

ביוזמת הארגון החב"די: בני נוער אמריקנים שיגרו מתנות לדרומים

הפתעה מחממת לב לילדי המעונות בערי הדרום: פעוטות וילדי 'מעונות חיה' בדרום, קיבלו מתנות מפתיעות ומיוחדות ששוגרו אליהם במיוחד מבני נוער מהקהילות היהודיות בארה"ב, וזאת ביוזמה מופלאה של 'כולל חב"ד'. לדיווח ותיעוד מרהיב
ביוזמת הארגון החב
תמונות: כולל חב"ד

בני נוער מהקהילות היהודיות בארה"ב, הכינו מארז מתנה אישית חגיגית, לכל הפעוטות והילדים של "מעונות חיה", רשת המעונות של 'כולל חב"ד', בערי הדרום: יבנה, אשדוד ושדרות.

כחלק מההשלכות של המלחמה הקשה, הילדים והמשפחות בערי הדרום בפרט, עברו תקופה מאוד מאתגרת, שאילצה אותם לרוץ למקלטים במהירות בכל פעם שנשמעת אזעקה. הם חשופים לפחד ולפעמים גם גילויי פאניקה והשגרה שלהם נקטעת שוב ושוב, בכל שעות היממה, עם הצורך לעזוב הכל ולרוץ מהר למקלט. רק בשבוע שעבר אירע אסון נורא בשדרות כאשר הילד עידו אביגל הי"ד נהרג, בתוך חדר ממוגן, מפגיעת רסיס של פצצה שפגעה בבניין מגוריו. אמא של עידו נפצעה. אין לתאר את תחושות כל הילדים והמשפחות במצבים אלו.

"ההיענות העצומה מצד נוער יהודי בארה"ב ליוזמת 'כולל חב"ד', מחממת את הלב, וממחישה איך עם ישראל חי וכולנו ערבים זה לזה", אומר מנהל ה'כולל' הרב שלום דוכמן. 

המתנות המרהיבות, הוכנו בהכוונת הצוות המקצועי שמלווה מבחינה רגשית את פעילות 'מעונות חיה'. הורכבה מתנה שגם תואמת את רמת הילדים, משחקים המדברים אליהם ומשמחים אותם; גם תעסוקה עם תוכן ערכי וחינוכי; וגם סוג תעסוקה המתאים לאווירה מרגיעה ושהות במרחבים מוגנים.

במרכז המתנדבים Pantry Packers של ה'כולל' בירושלים, בניהולו של הרב מנחם טרקסלר וצוות עובדי המקום, הוכנו המארזים בתשומת לב אישית. לכל מתנה צורפה הודעה מחממת-לב שנשלחה מהנוער ומהקהילות היהודיות שהתגייסו למבצע.

בימים האחרונים הושלמה המשימה וכל מארזי המתנות הגיעו לכל הילדים והילדות. הכרת הטוב אף היא לא איחרה להגיע - בדמות הודעות מרגשות ביותר שכתבו אמהות וילדים, בהם מביעים הם את שמחתם ותודתם על המחשבה, הביצוע והיוזמה הנפלאה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.