צבעים הפקות | יום ט"ז סיון ה׳תשפ״א 27.05.2021

לערב אחד: המגרש ברחובות הפך לאולם יוקרתי ומפואר

אירוע הכנסת ספר תורה ברחובות של הנגיד ר' שמוליק אייזנברג שהופק על ידי חברת צבעים הפקות, הוא כנראה אירוע הכנסת ספר התורה המפואר ביותר שהיה מזה שנים רבות בארץ הקודש • הכתב דיוויד עזרן הגיע לסקר את ההכנות לקראת המאורע, ובדק איך הצליחו להפוך את אולם הכדורסל העירוני להיכל ספר מפואר
לערב אחד: המגרש ברחובות הפך לאולם יוקרתי ומפואר

אירוע הכנסת ספר תורה ברחובות של הנגיד ר' שמוליק אייזנברג שהופק על ידי חברת צבעים הפקות, הוא כנראה אירוע הכנסת ספר התורה המפואר ביותר שהיה מזה שנים רבות בארץ הקודש.

האמן ההולנדי הידוע מן המאה ה-19, וינסנט ואן גוך, אמר כי דברים גדולים, נעשים על ידי סדרה של דברים קטנים המצטרפים יחדיו. אכן, נסיון החיים שלנו מלמד כי הדברים המרשימים ביותר, הם אלו המורכבים מצבור גדול של פרטים קטנים. דוגמה לכך היא אירוע מיוחד של הכנסת ספר תורה שהכניס הנגיד ר' שמוליק אייזנברג לע"נ אמו להית הכנסת חב"ד בו הוא מתפלל בעיר רחובות.

 האירוע החל בחתימת ספר תורה בבית משפחת אייזנברג המכובדת בעיר, ולאחר צילומים וכיבוד קל, החלו בני המשפחה בצעידה חגיגית עם ספר התורה לעבר אולם כדורסל בעיר, שלקראת המאורע הפך למשהו אחר לגמרי. הכתב דיוויד עזרן הגיע לסקר את ההכנות לקראת המאורע, ובדק איך הצליחו להפוך את אולם הכדורסל העירוני להיכל ספר מפואר.

בריאת האולם

חברת צבעים הפקות בראשות ישראל נאבול ומני לרר, יצרה עבור האירוע חוויה מיוחדת, כזאת שלא ניתן היה להעלות אותה על הדעת, אלא בזכות החזון המקצועי האומנותי של צוות החברה.

ישראל אתה כבר שנים בתחום של הפקת אירועים. אתה יכול לראות כבר את התוצאה הסופית בחזון שלך?

ישראל נאבול: "אנחנו לא מתחילים אף אירוע, מבלי שאנו יודעים מראש את כל מה שאנחנו הולכים ליצור. זה התפקיד שלנו".

אני מבין שהדברים קורים...

נאבול: "הדברים קורים, והם קורים נכון. כל אחד יודע מה התפקיד שלו, יש לו תפקיד מאד מוגדר, ולכן אנחנו עובדים בלי לחץ. כל שעה מגיעה לכאן משאית אחרת, ובתוכה תכולה של ציוד אחר, בהתאם ללו"ז ההקמה המתוכנן. כשיש סדר, התמונה יוצאת מדויקת. אנשים עובדים עם ריתמות בטיחות וקסדות, היות וחשוב לנו מאד להקפיד על בטיחות מירבית בעת שלב ההקמה".

קירות האולם ברחובות והיציעים הוסתרו על ידי יותר מ-150 וילונות קטיפה כחולים, אשר הקנו למקום מראה יוקרתי, חם וחגיגי. השולחנות כמובן היו עמוסים בכל טוב, ומסודרים לעילא עם סידורי שולחן מפוארים ויפהפיים, וקנדלברות כסופות ומפוארות מטורקיה.

אשר, אתה אחראי על הטקסטיל והבדים. למה אתם משתמשים רק בבדים חדשים?

"אין ברירה, אלא להשתמש רק בבדים חדשים. כל הבדים נתפרו במיוחד למידות של קירות האולם. כמו כן, כל המפות נתפרו למידות המדויקות של כל שולחן, והותאמו עם בד אחד לחלק העליון של השולחן, ובד אחר לצדדים. הכל בהתאם לאירוע".

את התאורה הלבנה של אולם הכדורסל, החליפו בתאורה מדויקת שתוכננה על ידי מהנדסי תאורה מובילים, ועל התקרה תלו נברשות קריסטל מפוארות בעזרת מנועים מיוחדים. הוקמה במה מאורת ויפהפיה עם מסכים אלקטרוניים ענקיים, שהקרינו כל עת מראות ותמונות משובבות נפש.

מני, כאן מתקיים בסדר גודל אחר. השאלה היא האם אתם עושים אירועים קטנים יותר?

מני לרר: "קודם כל, אנחנו פונים לקהל יוקרתי, יותר עשירון עליון ופחות דברים קטנים ופשוטים. הקהל יעד שלנו הוא קהל מגוון: יתכן שמדובר באנשים דתיים, ויתכן שלא. לפעמים החיבור שלנו עם קהל שאינו דתי, יכול להיות חיבור מאד טוב, היות ואנחנו מביאים משהו שונה, שהם לא רגילים אליו".

אחת מהמומחיות של חברת צבעים הפקות, היא לקחת מקום ולהפוך אותו למשהו אחר לגמרי. אולם הכדורסל העירוני ברחובות הוא רק דוגמה למקום ששינה את מראהו לחלוטין, והפך בין לילה כמעט לאולם אירועים יוקרתי.

"אין אצלנו לא" אומר לרר, "העניין הוא שאנחנו עושים אירועים ברמה גבוהה, בהם הקהל הוא כזה שמבין את המשמעויות והאיכויות של הפקה מפוארת ויוקרתית, ורוצה אירוע שיש בו משהו מעבר: בניית קונספט מלא לאירוע משלב החשיבה, ההזמנה ועד שילוב הפרטים הקטנים בתוך האירוע. אנחנו יודעים ללוות אירועים מכל הסוגים גם ברמה הלוגיסטית, וגם ברמה התכנונית, ואם יש ללקוח דרישות מיוחדות, לא משנה מה הן יהיו, אנחנו נדע לספק אותן בצורה האיכותית ביותר".

"החברה שלנו מנוסה בהפקת אירועים מיוחדים, אומר ישראל נאבול, "אם ללקוח שלנו יש חלום מסוים לגבי האירוע שלו, התפקיד שלנו הוא להגשים אותו. היה לנו למשל לקוח מחו"ל שרצה לעשות לבת שלו בת מצווה בישראל. החלום של כלת השמחה, היה אירוע בסגנון של דיסנילנד. אנחנו הגשמנו את החלום הזה: בנינו מתקני שעשועים אמיתיים בתוך אולם סגור, הקמנו קירות מיוחדים ומעוצבים, הקמנו דוכני מזון בסגנון דיסני ואפילו השולחנות היו מודפסים עם האוירה של דיסני, ממש הכל. רמת ההפקה והתשומת לב לפרטים הקטנים, הייתה לא פחות ממושלמת. אנחנו יודעים לתת לאנשים את החלום הכי גדול שלהם, מבלי שהם יצטרכו להתאמץ מבחינת ארגון: הם מבקשים, ואנחנו מבצעים. אנחנו מטפלים בכל ההיבטים הלוגיסטיים מאל"ף עד תי"ו, מרימים ציוד על גגות של בניין, תופרים בדים ענקיים, עושים כל מה שצריך. אנחנו עובדים עם המומחים הכי גדולים בכל תחום של יצירה והפקה אפשרי שקיים".

לאתר של חברת צבעים הפקות

לערוץ היוטיוב של צבעים הפקות

צפו בוידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.