צבי סופר | יום ט"ו סיון ה׳תשפ״א 26.05.2021

כך מסיימים שנה: אלפי ילדי גני חב"ד נכנסים לתוכנית ייחודית

אגף גני ילדים ברשת 'אהלי יוסף יצחק' הכריז על תכנית ממוקדת לסיום שנה בגני חב"ד, במסגרתה יסוכם הנושא השנתי - שליווה בחודשים האחרונים, במלאת 30 שנה לשיחה הידועה של הרבי, את מוסדות הרשת - הגאולה השלימה • מגוון חומרי תוכן ופעילות ייחודיות פותחו בעבור התכנית • במקביל: הוכרז על הענקת מלגה כספית מכובדת ל-3 גננות שיציגו מיזם יצירתי שהפעילו בנושא
כך מסיימים שנה: אלפי ילדי גני חב
גן ילדים (אילוסטרציה, ארכיון COL)

לקראת סיום שנת הלימודים תשפ"א, אגף גני ילדים ב'רשת אהלי יוסף יצחק' יוצא ביוזמה חינוכית מיוחדת שתחל לפעול בתקופה הקרובה בגני חב"ד ברחבי הארץ ותטמיע בילדי הגנים את נושא הגאולה השלימה.

התכנית, תחת הכותרת "משקיפים אל הגאולה", תסכם, באמצעות מגוון חומרי תוכן ופעילויות ייחודיים, את הנושא השנתי שליווה השנה את מוסדות הרשת, במלאות 30 שנה לשיחה הידועה של הרבי בכ"ח בניסן תנש"א, בה הטיל על כל יהודי את האחריות להביא את משיח.

"הנושא השנתי שהוגדר על ידנו לשנה זו כבר מתחילתה, עסק כולו בנושא הגאולה, ובא לידי ביטוי בידי הגננות המסורות בהזדמנויות שונות במהלך השנה, על אף המורכבויות המרובות איתן התמודדו בגבורה ובמסירות גדולה", מספרים בהנהלת הרשת.

"בעמדנו לקראת סיום שנת הלימודים, החלטנו שאין מתאים מלסיים את שנת הלימודים בפעילות חינוכית אינטנסיבית, שתחזק באלפי ילדי הגנים שלנו ובני משפחותיהם את הציפיה והאמונה בביאת הגאולה, ובוודאי תזרז בפועל ממש את הגאולה האמיתית והשלימה".

במסגרת התכנית פותחו מגוון חומרי תוכן ופעילות שיסייעו לגננות להנגיש את תכני הגאולה לילדי הגנים בתקופה זו.

נוסף על כך, הכריז אגף גני הילדים של הרשת על מבצע תחרותי לגננות, במסגרתו על הגננות להציג באמצעות סרטון או מצגת מיזם יצירתי ומיוחד בנושא "מצפים, פועלים ונגאלים" אותו הפעילו בגן שלהן, תוך הקפדה על שילוב יוזמות ויצירתיות של ילדים והורים בתהליך.

הרשת הודיעה כי תעניק מלגה של אלף שקלים לשלוש גננות שיזכו בתחרות.

הכסף ינתן כזכות קנייה לאבזור הגן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.