יום ב' סיון ה׳תשפ״א 13.05.2021

יו"ר המועצה מדבר: החסר במיגון, ועל התכניות להרחבת כפר חב"ד

דוד יפרח, יו"ר מועצת 'שדות דן', בראיון נרחב לליל שישי ב-COL • בעיית המקלטים במועצה: "40 אחוז מהתושבים ללא הגנה ומקלט" • על עתיד כפר חב"ד: "נלחמים להעביר תוכנית מתאר חדשה שתאפשר התרחבות"
יו
דוד יפרח (ארכיון COL)

יו"ר המועצה האזורית 'שדות דן', מר דוד יפרח, שבתחומה בין היתר הישוב כפר חב"ד - העניק הערב (חמישי) ראיון להרצל קוסאשוילי, בתכנית ליל שישי של רדיו COL.

בפתח דבריו התייחס יפרח לאזור בפאתי המועצה, בין לוד ורמלה, השייך ל'שדות דן', שחווה פרעות בימים האחרונים. "המדינה הזניחה במשך עשרות שנים את האזור הזה", אמר יפרח.


האזינו לראיון המלא >>>

 

 

 


בהמשך, בצל מטח הרקטות שנורו לעבר ישראל, הרחיב על החסר במיגון הולם בישובי המועצה.

"לצערי בשעת חרום שכזו, הבעיה המרכזית היא המקלטים", אמר יפרח. "כבר בכניסתי לתפקיד זיהיתי את החוסר בזה, ובכל פורום ביקשתי שיסדרו זאת. אנחנו דופן של שדה תעופה, והיום נוכחים לדעת שזה מה שאמרתי צדקתי".

יפרח הוסיף: "אנחנו נמצאים בבעיה רצינית. לפחות 40% מתושבי המועצה ללא מיגון. אני מנסה לפתוח כל ממ"ד, כל מרחב מורגן שישנו, בבתי ספר וכדומה, ועדיין אין זה מספיק. זה מדיר שינה מעיני".

בסיום דבריו חשף תכנית להגדלת כפר חב"ד, על רקע מצוקת הדיור הכבירה של התושבים, בעיקר הצעירים. "אנחנו עושים את הכל בנושא הזה", אמר יפרח. "ממש בימים אלה. אתמול נערך דיון עם משרד השיכון כדי להוציא תכנית מתאר חדשה להרחבת כפר חב"ד. אני מקווה מאוד שנצליח בסופו של דבר. זה אומר שאנחנו נכשיר את יחידות הדיור שנבנו ללא היתר ונוכל להתרחב בעוד מספר יחידות בכפר חב"ד".

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.