מערכת COL צעיר | יום ב' סיון ה׳תשפ״א 13.05.2021

לא תאמינו: יחידה למלחמה בפשיעה בסין – להקת אווזים

במחוז שינג'יאנג שבסין פועלת סיירת שיטור יחידה מסוגה בעולם, המורכבת מלהקת אווזים • האווזים כבר הוכיחו את עצמם במחוז כאמצעי מומלח למניעת פשיעה והשוטרים גומרים עליהם את ההלל • מסביב לעולם
לא תאמינו: יחידה למלחמה בפשיעה בסין – להקת אווזים
shutterstock

זה יישמע לכם מוזר, אבל אלו הם העובדות: במחוז שינג'יאנג שבסין פועלת יחידה מיוחדת, ככל הנראה היחידה מסוגה בעולם, שחבריה.. אווזים. קראתם נכון. אנשי המשטרה במחוז משוכנעים שיחידת האווזים היא יחידה מצויינת שיכולה לעזור להם בהחלט במניעת פשע אזרחי.

מפקד המשטרה המקומית הסביר את הרעיון המוזר בכך ש"יחסית לשאר העופות, מתייחד האווז בשמיעה מצוינת ובחושים חדים שיכולים לסייע מאוד לפעילות המשטרתית".

לא מדובר רק בניסוי. האווזים הספיקו כבר להוכיח את עצמם, וגם לקבל קידום במעמדם, לאחר שגילו יכולות משופרים וסייעו רבות לשיטור המקומי. האווזים פעילים בכל רחבי מחוז שינג'יאנג ובמשטרה אומרים שהם לא מתחרטים לרגע על רעיון הקמת היחידה יוצאת הדופן.

"הם יותר מוצלחים מכלבי שמירה", מפתיע מפקד יחידת המשטרה. "כלבים קל יותר להרעיל, לעומת אווזים שפועלים בקבוצות וניחנים בחדות, חריפות ואומץ רב".

 

במשטרת שינג'יאנג גומרים עליהם את ההלל (אילוסטרציה) | צילום: shutterstock

 

מחוז שינג'יאנג בסין ידוע כמחוז הסובל מפשיעה רבה, ובמשטרה טוענים כי מאז החלה פעולת האווזים ניכר שיפור במצב הפשיעה האזורי. במשטרה מספרים על פורץ שניסה לגנוב אופנוע משטרתי מהתחנה, הצליח לנטרל שני כלבים, אך ניתקל במחסום של יחידת האווזים. "הם נפנפו בכנפיהם וקראו בקול, מה שהביא ללכידתו של הפורץ..".

אחד מתושבי המקום שנכח בפעילות יחידת האווזים המיוחדת, סיפר במענה לשאלת עיתונאי כי האווזים יודעים גם לעצור את התנועה בכביש באופן מסודר, כאשר אחד האווזים מבעלי המעמד הגבוה ביחידה עוצר את התנועה ומביט בכלי הרכב, בזמן ששאר האווזים חוצים את הכביש.

מדהים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.