שלמה מן | יום א' סיון ה׳תשפ״א 12.05.2021

נחשף: כך הולך להראות המרכז החדשני של 'כולל חב"ד' בצפת

בשורה משמחת: לאחר תקופת ארוכה של עבודה מאומצת סביב השעון, נחשפה הדמיית המרכז היוקרתי והחדשני של 'כולל חב"ד' שהולך ומוקם בימים אלו לרווחת תושבי העיר צפת • מרכז למשפחה, מרכז לאם חד ההורית, ומרכז לבנות העיר: מאות מטרים רבועים של חסד לכל המשפחה
נחשף: כך הולך להראות המרכז החדשני של 'כולל חב
תמונות: באדיבות 'כולל חב"ד'

לאחר חודשים ארוכים של עבודה מאומצת סביב השעון ובהשקעה כספית אדירה, מוסד החסד הוותיק 'כולל חב"ד' חושף את הדמיית המרכז החדשני שהולך ונבנה בימים אלו בעיר צפת על ידי הסניף של ה'כולל' בעיר, לרווחת תושבי העיר. המרכז החדשני צפוי לשמש את מועדונית 'סמיילי', המרכז לילד ולמשפחה ואת מרכז ההעצמה לאם חד הורית.

אל המתחם החדשני והיוקרתי שנבנה בגודל כולל של מאות מטרים רבועים, צפויה לעבור המועדונית לילדות ונערות שפועלת בימים אלו בעיר. המועדונית מציעה לילדות ובנות העיר פעילויות העצמה, שיחות קידום והכוונה המותאמות לכל גיל, הפעלות ועוד.

בנוסף, המרכז למשפחה שפועל בעיר יעבור אף הוא למתחם החדש ואף צפוי להרחיב את פעילותו. על פי התכנית שתכנונה נשלם בימים אלו, המרכז למשפחה יכלול פעילויות העצמה, הכוונה והדרכה למשפחה, לצד טיפולים וכל הקשור לקידום המשפחה כטיפולים זוגיים ומשפחתיים וטיפולים לילד כטיפולי הוראה מתקנת, תרפיה ועוד. בנוסף יהיו במרכז פעילויות הכוונה והדרכה לכל המשפחה.

כמו כן, במתחם צפוי להיפתח מרכז העצמה לאם חד ההורית, מרכז מאובזר וחדשני שיכלול פעילויות לכל המשפחה, ספריה גדולה, שיחות הדרכה והכוון, ייעוץ ותכנית ליווי מקיפה.

המתחם נבנה בצורה כזו שהמרכזים השונים, על אף שהם שוכנים באותו המתחם, מופרדים בצורה מוחלטת אחד מהשני, ומנוהלים ומתופעלים בנפרד.

המרכז החדש מצטרף לפעילות החסד של הסניף הצפתי של 'כולל חב"ד, הפועל בעיר במשך כל השנה במגוון רחב מאוד של תחומים ובפעילויות מגוונות לרווחת בני הקהילה ותושבי העיר.

"זו בשורה של ממש", אומר הרב שלום דוכמן מנהל 'כולל חב"ד'. "זיהינו את הצורך כבר לפני תקופה ארוכה והביקוש לדבר עלה מהשטח. לאחר עבודה קשה מאוד סביב לשעון של כלל הצוותים, אני שמח שהגענו לשלב הזה וכבר עכשיו התחלנו לחשוב על הרחבת הפעילות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.