מערכת COL צעיר | יום י"ד אייר ה׳תשפ״א 26.04.2021

חשש להידבק בנגיף קורונה ובחר לגור בשדה התעופה 3 חודשים

אנשי הביטחון של שדה התעופה היו נדהמים לגלות שהאיש שעצרו מתגורר מזה שלושה חודשים בשדה התעופה • הנימוק המפתיע שבחר האיש לתת כתשובה לתמיהתם על מעשיו • מוזר
חשש להידבק בנגיף קורונה ובחר לגור בשדה התעופה 3 חודשים
Tobias Rehbein/Pixabay

הטיפוס האלמוני, מגודל הזקן, הסב את תשומת ליבו של עובד חברת יונייטד אירליינס. משהו בו עורר חשד והוא ראה צורך לדווח על כך לרשויות הבטחון של שדה התעופה הבינלאומי  של שיקגו.

כמה דקות אחר כך, כשאנשי הבטחון עצרו את הבחור לבדיקה מעמיקה יותר, התברר למרבה ההפתעה שסיפורו של האיש מעורר רחמים הרבה יותר מאשר מפחיד.

האיש המבולבל, הודה בחקירתו כי הוא מתגורר בשדה התעופה מזה שלשה חודשים, כשהוא מתקיים על מזון אותו מנדבים לו נוסעים טובי לב. את שעות הלילה הוא מבלה על ספסלי השדה ובמשך היום הוא מתערה בתנועה העמוסה של אלפי הטסים.

כאשר נעצר לראשונה בידי אנשי הבטחון של השדה, הציג בפניהם האיש תג עובד, באמצעותו נהג להסתובב באזורים שקטים יותר האסורים לכניסה עבור מי שאינו עובד במקום. התג, כך התברר, היה שייך לעובד בכיר בשדה שאיבד אותו חודשיים קודם לכן.

 

פחד להידבק במהלך הטיסה ולכן בחר להשאר להתגורר בשדה. אילוסטרציה / צילום: graceful/Pixabay 

 

סיפורו של האיש - אידיטייה סינג בשמו המלא – הכה גלים ברחבי העולם. סינג, התגורר בלוס אנג'לס ועלה על טיסה ממנה לשיקגו. לאחר נחיתתו, נשאר סינג בשדה התעופה ולא יצא ממנו במשך שלושה חודשים – עד שנעצר.

השוטרים הנדהמים ביררו מה הסיבה בגינה בחר סינג להשאר בשדה התעופה ולא לחזור לביתו שבלוס אנג'לס. תשובתו הפתיעה אותם לחלוטין – הוא טען שחשש להידבק בקורונה במהלך הטיסה, ולכן בחר להישאר בינתיים בשדה התעופה..

סינג הועבר מיד למעצר והובא בפני שופטת אמריקאית שהביעה פליאה, וגם מתחה ביקורת על שדה התעופה. "כיצד ייתכן שאדם מצליח לשהות זמן רב כל־כך בשדה תעופה, מקום שאמור להיות מאובטח ומוגן ברמה גבוהה?".

בהנהלת שדה התעופה נפתחה חקירה לבדיקת המחדל המוזר. הם גם בחרו לפרסם הבהרה כי סינג לא היווה בשום זמן איום ביטחוני, עבור נמל התעופה או הנוסעים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.