צבי סופר | יום ד' אייר ה׳תשפ״א 16.04.2021

'לב חב"ד': "עד ג' תמוז ייצאו 3 שלוחים חדשים לבתי הרפואה"

בתחילת השבוע התקיים טקס חגיגי לרגל חנוכת הבית לאגף המשפחות של צעירי חב"ד במרכז הרפואי 'וולפסון', חולון • הרב לוי מנדלזון, השליח ומנהל 'לב חב"ד' - אגף הרפואה של 'צעירי חב"ד' מספר ברדיו 'ליל שישי' להרצל קוסאשוילי על נחיצות המרכז החדש, ועל מסירותם המדהימה של השלוחים בבתי הרפואה גם בעידן הקשה של הקורונה • ויש לו חשיפה: בימים אלו, עוד לפני ג' תמוז,  מגבשים תכנית לשליחת 3 שלוחים נוספים למרכזים הרפואיים
'לב חב
משמאל: הרב לוי מנדלזון במהלך הטקס, לצד מנהל המרכז הרפואי 'וולפסון'

בתחילת השבוע התקיים טקס חגיגי לרגל חנוכת הבית לאגף המשפחות של צעירי חב"ד במרכז הרפואי 'וולפסון', חולון.

ההתרגשות היתה רבה ובמעמד השתתפו רבנים ואישים שהעלו על נס את העוצמה והמסירות של שלוחי הרבי בבתי הרפואה.

הנהלת המרכז הרפואי מצידה הרימה על נס את פועלם של השלוחים למען המאושפזים ולמען הצוות הרפואי ולא חסכה במילים חמות על פעילות השלוחים.

הרב לוי מנדלזון, השליח ומנהל 'לב חב"ד' - אגף הרפואה של 'צעירי חב"ד' מספר ברדיו 'ליל שישי' להרצל קוסאשוילי על נחיצות המרכז החדש, ועל מסירותם העצומה של השלוחים.

הרצל קוסאשוילי: "עבור מי מיועד המרכז החדש?

הרב מנדלזון: "המרכז החדש נועד לאירוח משפחות המליווים את יקיריהם בימי האשפוז, וזה כולל את כל גווני הקשת: דתיים, חרדים, וגם מי שלא שומרים תומ"צ לעת עתה. משפחות דתיות או חרדיות המעוניינות להשאר בשבת או חג קרוב ליקירם המאושפז, בימי החול ניתן לחזור הביתה בשעה מאוחרת, ובשת או חג יש צורך למקום לינה. יש בתי רפואה גדולים שבהם הוכשרו חדרי אשפוז שאינם בשימוש לטובת המלווים, אבל ברוב המקרים אין פתרונות במסגרת בית הרפואה עצמו. לכך הקמנו את המרכז הזה ויש לכך חשיבות עצומה".

הרב מנדלזון מוסיף ומציין אמרה המיוחסת בעניין לרבו הראשון של כפר חב"ד הרב שניאור זלמן גורליק ע"ה: "ישראל אף על פי *שלא* חטא – ישראל הוא". עוזרים גם למשפחות דתיות וחרדיות ולא רק למי שהולך עם 'קוקו' וצריך לקרב אותו. השליחות היא עבור כולם ללא יוצא מן הכלל."

בראשית דבריו מציין הרב מנדלזון את מסירותם הרבה של השלוחים, ובפרט בתקופת הקורונה, עת המלווים כמעט בכל המחלקות – לא הורשו להכנס בכלל ולראות את יקיריהם, ולא רק במחלקות הקורונה. "בעת שכולם חששו בכלל להתקרב לבתי רפואה, השלוחים עטו מסכה ונכנסו לכל המחלקות. באותה עת המשימה שלהם גברה שבעתיים, כל מלווה רצה להעביר מסרים לבן משפחתו שנמצא 'בפנים' – ואין לתאר את המסירות שלהם".

בסיכום דבריו, מציג הרב מנדלזון 'סקופ' מיוחד לגולשי COL, ומציין כי 'לב חב"ד' עמל בימים אלו על שליחת לפחות 3 שלוחים נוספים לבתי רפואה, עוד לפני ג' תמוז, כמתנה לרבי. "מדובר בתכנית שכבר רצה, אנו במגעים עם מספר שלוחים לאתר את מי שמתאים לתפקיד. מי שרוצה להתמסר לשליחות מאתגרת ויש לו יכולות גבוהות – מוזמן לפנות אלינו", הוא מסכם את הראיון.

לראיון המלא:

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.