שלמה מן | יום ל' ניסן ה׳תשפ״א 12.04.2021

מאות ילדים דוברי עברית מרחבי תבל בכינוס התעוררות וירטואלי

בבוקרו של יום ראשון, ערב ר"ח אייר, התכנסו מאות ילדי שלוחים דוברי עברית, מכל רחבי תבל, לכינוס התעוררות וירטואלי, במלאת 30 שנה לשיחתו המפורסמת של הרבי בכ"ח ניסן • במשך שעה ארוכה התוועדו עם המשתתפים שלוחים מרחבי תבל, שעוררו על קבלת החלטות טובות ועל הדרכים, הנוגעים לילדים, להביא את משיח. COL מגיש סיקור ותיעוד
מאות ילדים דוברי עברית מרחבי תבל בכינוס התעוררות וירטואלי
תמונות: באדיבות המצלם

שלושים שנה חלפו בשבת האחרונה מאותו הלילה, בו נשא הרבי בכאב רב את ”השיחה הידועה”, במהלכה זעק על כך שהפעולות להבאת הגאולה שעשו טרם הועילו ועל הצורך להביא את הגאולה פשוטו כמשמעו בפועל ממש.

בבוקרו של יום ראשון, ערב ראש חודש אייר, התכנסו מאות ילדי שלוחים דוברי עברית, מכל רחבי תבל, לכינוס התעוררות וירטואלי, שאורגן בידי 'my shliach' - אגף בחדר 302 של המרכז לענייני חינוך.

"הזמן שעבר מאז השיחה של הרבי", אומרים מארגני הכינוס ל-COL, "לא הכהה את רושם מילותיו של הרבי וכל יום שחלף רק העצים את התמיהה הנוקבת על עובדת היותנו בגלות המר, וכעת, גם בחושך כפול ומכופל שלא היה כמותו מימות עולם.

"לאור זאת התאספו בבוקרו של יום ראשון בכינוס התעוררות וירטואלי אלפי חיילי צבאות ה'  מרחבי העולם אלו שבכל רגע מחייהם ממשים את התביעה המהדהדת ”טוט אלץ וואס איר קענט” כשבלבם משאלה אחת, להביא משיח צדקנו בפועל ממש".

הכינוס נפתח באמירת פרקי התהילים של הרבי והרבנית וי”ב פסוקי הקודש ע”י השלוחים הצעירים מרחבי תבל.

ראשון המדברים היה שליח כ”ק אדמו”ר לבנגקוק הרב נחמיה וילהלם שהתמקד בדרך להבאת הגאולה על ידי התחזקות באהבת ישראל ובהנהגה נאותה איש לרעהו, דברים המקבלים חיזוק מיוחד מתקופת ספירת העומר בה אנו נמצאים עתה ועל הדרך להביא גאולה בדרך של אהבת חינם לכל יהודי באשר הוא כפי שהורנו הרבי בשיחותיו ובהנהגותיו.

בשלב זה צפו כל הילדים בוידאו מהשיחה הכואבת כשמיד לאחמ”כ שמעו מהרב יעקב יוסף קופרמן מראשי ישיבת תומכי תמימים בקרית גת את תחושות החסידים והפעולות המידיות שננקטו באותו הלילה מנקודת מבטו הוא כתלמיד בישיבה המרכזית ב-770 באותם הימים.

את הכינוס חתמו ר' חזקי מלכא המלווה את ארגון ”my shliach" שנים רבות, ושליח כ”ק אדמו”ר לטיומן שבסיביר הרב ירחמיאל גורליק, שהדגיש את הצורך ההכרחי להפוך את המילים למעשים ועורר את השלוחים הצעירים לקחת על עצמם החלטה טובה תקיפה בה יתמידו באותה עקשנות עליה עורר הרבי באותו לילה ”כי עם קשה עורף הוא” וזו שתוביל בקרוב ממש ל”וסלחת לעווננו ולחטאתנו ונחלתנו” בביאת משיח צדקנו בפועל ממש.

את הכינוס הנחו חברי המחלקה לדוברי עברית ב'מיי שליח', הת' אברהם דוד קוק והת' ראובן דייטש, כשעל הניהול הטכני הת' שניאור בעלינאוו.

את הפארבריינגען ניהל הת' מענדי שיף . 

הכינוס נערך ביוזמת ארגון "my shliach" שבניהול הרב מענדי שאנווביץ שתחת אגף 302 במל"ח בראשות הרב מענדי קוטלרסקי ואביו הרב משה סיו"ר המרכז לענייני חינוך. את המחלקה לדוברי עברית מנהל השליח ר' דובלה הלפרין .

התוועדות ילדי השלוחים נערכה במקביל למסגרת ההתוועדיות "טוט אלץ" של אגף 302  בהמרכז לענייני חינוך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.