שלמה מן | יום כ"ו ניסן ה׳תשפ״א 08.04.2021

ליל שישי ברדיו COL: שפע של תוכן אקטואלי וחסידי לסוף שבוע

תכנית 'ליל שישי' הפופולרית ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי • התוועדויות מעוררות לרגל כ"ח ניסן ולקראת יום ב' אייר • אקטואליה: פרשנות מאת מתי טוכפלד. פוסט קורונה: אפרים קמיסר על פתיחת השמים • וזה רק חלק
ליל שישי ברדיו COL: שפע של תוכן אקטואלי וחסידי לסוף שבוע
תמונות: ארכיון COL

חוזרים אחרי הפסקת פסח. האזינו לתכנית 'ליל שישי', בהגשת הרצל קוסאשוילי, ברדיו COL, כמדי יום חמישי בלילה. שפע של תוכן אקטואלי, חסידי ומרתק, לסוף שבוע.

השבוע: במלאת 30 שנה לכ"ח ניסן תנש"א. קטע השיחה המצמרר בקולו הקדוש של הרבי ובהמשך לכך יתוועד המשפיע החסידי הרב מיכאל טייב על אודות היום הטעון הזה ועל מה שנותר בעבורנו לעשות כיום בכדי להביא את משיח.

בקשר עם ב' באייר, תפארת שבתפארת, שיחול בשבוע הקרוב, יום הולדתו של הרבי המהר"ש, ובמסגרת מדור "שליח אחד בשבוע", מתארח הרב יצחק קוגן, מאנשי חצר ליובאוויטש ומשלוחי הרבי במוסקבה, על היום הזה ועל העיירה ליובאוויטש.

מוצאי יום השואה. הרב יעקב הורוביץ, ממשפיעי קהילת חב"ד בראשון לציון, בשיחת עומק מרתקת על יחסו של הרבי ליום זה, כאשר בין לבין שוזר סיפורים מרתקים


האזינו לתכנית ליל שישי המלאה >>>

 

• האזינו לכל התוכניות של רדיו COL באפליקציית ספוטיפיי!


הקורונה מאחורינו כך נראה. איש התיירות והתקשורת ר' אפרים קמיסר מספר על היעדים החמים והרלוונטים בתקופה הקרובה, על הדילים והטיפים לנוסעים, ובכלל על פתיחת השמיים. כל מה שצריך לדעת בנושא.

בפינת האקטואליה, הפרשן החב"די של 'ישראל היום' ר' מתי טוכפלד עונה על השאלה: האם תם עידן נתניהו ומהן האופציות והסיכויים שעומדות בפניו להרכבת ממשלה לאחר הבחירות האחרונות?

עוד בתכנית: שיחה מיוחדת עם ר' מנחם בקוש, תורם הכליה החב"די הראשון, לרגל תרומת הכליה האלף באמצעות ארגון 'מתנת חיים' של הרב יעשיהו הבר ע"ה שנספה במגיפת הקורונה.

ויהי ביום השמיני. הרב ירון עמית, מנהל ארגון 'ברית יוסף יצחק' חולק סיפורים מאלפים שמתגלגלים בארגון סביב הבריתות. מדבר גם על כמעט 77 אלף הבריתות שבוצעו באמצעות הארגון. 

בפינת "צריך עיון", כמידי שבוע, סקירת ספר מאת סופר עיתון 'כפר חב"ד' מנדי ברונפמן. והפעם: על הספר החדש 'שנים ראשונות', מבית חברת JEM, הצועד במשעלי שנות חיי הילדות והנערות של הרבי, עד שנת חתונתו.

ר' שי צ'רבינסקי, מנכ"ל חברת צ'ארדי, בוחר את ניגון השבת שלו. 

בין לבין הרבה מוזיקה ואווירה טובה לחתום עימה שבוע. ברוח ימי הספירה הרבה ניגונים ושירה ווקאלית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.