מערכת COL צעיר | יום כ"ג ניסן ה׳תשפ״א 05.04.2021

בין שמיים וארץ: ביקור בחמישה צוקים יוצאי דופן

ברומו של עולם: מאות אלפי תיירים נוהרים במשך השנה אל האתרים היחודיים הללו • קיבצנו עבורכם חמשה צוקים יוצאי דופן מרחבי העולם, מהרי נורבגיה ועד איי הוואי • כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ
בין שמיים וארץ: ביקור בחמישה צוקים יוצאי דופן
צילום: shutterstock

 

אלפי תיירים נוהרים במשך השנה אל האתרים הללו. ריח הפחד ידוע כאחת מהריחות האהובים על המטייל הצעיר, ומה מפחיד יותר מצוק בולט על פי תהום שאין לה סוף?

 

קיבצנו עבורכם חמשה צוקים יוצאי דופן מרחבי העולם, המפורסמים כל אחד מסיבותיו שלו, אך הצד השווה שבהם הוא שהם אינם מיועדים לבעלי לב חלש וסובלים מפחד גבהים..

 

 

צילום: unsplash/Jossemio

1. לשון הטרול, נורבגיה. לשון הסלע יוצאת מתוך ההר בגובה של כ700 מטר, ויוצרת מראה מדהים. הלשון מתנשאת מעל פיורד מרהיב (פיורד הוא עמק מלא במים מוקף הרים), ובאופק ניתן גם להבחין בקרחון סמוך. מדהים! 

 

 

 

צילום: Shutterstock

2. הר שראג, נורבגיה. בין שני מצוקים, ננעץ לו סלע גדול מימדים ויצר מחזה פלאי. מכל העולם מגיעים אנשים כדי להצטלם על גב הסלע. כדי להגיע אל המצוק יש לעלות על ההר בהליכה שלוקחת בסביבות 6-10 שעות, אז קחו את המידע הזה בחשבון לפני שאתם מזמינים טיסה לנורבגיה..

 

 

צילום: unsplash/Ivars Utin

3. פורסנד, נורבגיה. כמו שבטח שמתם לב, נורבגיה משופעת בצוקים ובנופי טבע מדהימים. ייחודיותו של צוק זה, הוא היותו שטוח במיוחד. למרות היותו אחד היעדים הפופולריים במיוחד עבור תיירים בנורבגיה, הוחלט שלא להתקין בו מעקה בטיחות על מנת שלא לפגוע במראה הטבעי שלו.

 

 

unsplash/Emile Guillemo צילום :

4. ז'אנגג'יאג'יה, סין. הצלחתם לקרוא את השם של העיר בהצלחה? אם כך בודאי תצליחו לבטא את שמו של האזור הספציפי בו צולמה תמונה זו – וולינגיואן. האזור, הוכרז לפני שלושים שנה כאתר מורשת עולמי, והוא כולל נופים ייחודיים של יערות, גשרי אבן טבעיים ונופים אחרים יוצאי דופן.

 

Jelle de Gier/unsplas

5. קאואיי, הוואי. הצוק 'נא פאלי' מתנשא בדרומו של האי קאואיי וצופה אל האוקיינוס השקט. אם אתם בוחרים להגיע לבקר כדאי שתביאו איתכם מטריה, היות וחלק גדול מהאי מוגדר כאחד המקומות הגשומים ביותר בשנה. ואם כבר אתם מגיעים, כדי שתקפצו לשדות קני־הסוכר שפורחים שם על פני שטחים נרחבים.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.