שלמה מן | יום ז' ניסן ה׳תשפ״א 20.03.2021

מאות משפחות נפקדו בזרע של קיימא אחרי שנחשפו לסיפור הזה

הוא מקבל שיחות טלפון מכל העולם, מיהודים שמבקשים לקבל מהיין הפלאי הזה • מאות משפחות נושעו ונפקדו בפרי בטן אחרי ששתו מהיין הזה • הרב מיקי אלפרין, תושב כפר חב"ד, בשיחה מטלטלת עם COL
מאות משפחות נפקדו בזרע של קיימא אחרי שנחשפו לסיפור הזה
הרבי בחלוקת 'כוס של ברכה'.
מימין: הרב מיקי אלפרין

הרב מיקי אלפרין, תושב כפר חב"ד, שוחח הערב עם הרצל קוסאשוילי, בתכנית 'ליל שישי' ברדיו COL, וחלק סיפור אישי מטלטל על יין 'סגולתי' מהרבי, שקיבל בהשגחה פרטית. אחרי ששתו מהיין הזה, במרוצת השנים, נושעו מאות משפחות בפרי בטן, לאחר שנות ציפייה ארוכות.

"הכל התחיל כשהייתי בניו יורק אצל הרבי, לפני כ-13 או 14 שנים", משתף הרב אלפרין. "פגש אותי אז הרב עזריאל חייקין, רבה הראשי של אוקראינה, ושאל אותי אם אוכל להעביר בקבוק יין של הרבי לזוג יהודים בנתניה שבמקור מגיעים מאוקראינה. אמרתי לו, בשמחה. הרב חייקין אמר לי: אל תשלח את היין בדואר, יין של הרבי לא שולחים בדואר. תבקש מהיהודים הללו בנתניה שיבואלקחת את היין ממך. לא ידעתי פרטים, לא שאלתי שאלות בשמחה עשיתי.

"הגעתי לארץ, יצרתי קשר עם אותם יהודים ואלו אמרו לי כי יבואו לקחת את היין ממני בהזדמנות קרובה. חלף חודש חלפו חודשיים ואלו לא מגיעים. התקשרתי אליהם, שאלתי אותם מה קורה. הם הגיבו שקשה להם ושאלו אם אוכל לשלוח בדואר. אמרתי להם שזה לא אפשרי, כמו שהרב חייקין הזהיר אותי, והוספתי שאם אהיה בנתניה אביא להם. בפועל זה לא הסתדר".

בקבוק היין נותר ברשותו של הרב אלפרין. כעבור חודשים ספורים נסע הרב אלפרין שוב לחצרות קודשנו ופגש ברב חייקין ("קבוע אני מתפלל בחדרו של הרבי", אומר הרב אלפרין, "גם הרב חייקין מתפלל שם"). "אמרתי לרב חייקין, אתה יודע הזוג הזה לא בא לקחת את היין. הרב חייקין ענה לי, זה בסדר הם כבר לא צריכים. פה, אחרי כזו תשובה, הסתקרנתי. רציתי לדעת מה יש בו, ביין הזה".


האזינו לרב אלפרין מספר ברדיו COL  >>>

האזינו לכל התוכניות של רדיו COL באפליקציית ספוטיפיי!


הרב חייקין סיפר: "מדובר ביין שהרבי נתן למישהו עם ברכה ספציפית לזרע חיה וקיימא. זמן קצר אחרי ששיגרתי באמצעותך לאותו זוג מנתניה את היין, מצאתי כאן עוד מישהו המתגורר בנתניה ושלחתי גם איתו, שיביא אליהם ישירות, כך שהם כבר קיבלו את היין, שתו ממנו, וכעת האישה ברוך השם נכנסה להריון".

הרב אלפרין אמר לרב חייקין: "בסדר, אם כך כשאחזור לכאן בהזדמנות הבאה אביא את היין איתי בחזרה". הרב חייקין היסה אותו: "לא, תשאיר את היין אצלך".

מספר הרב אלפרין: "חלפו כמה שנים. היו לי אז חמישה ילדים. תמיד רעייתי נכנסה להריון דרך טיפולים וכמה זריקות. אלו דברים לא קלים. ניסינו טיפולים, ראינו שלא הולך, אמרנו יש לנו ב"ה חמישה ילדים וכבר חשבנו שזהו. היינו בתקופה שכבר העברנו אפילו הלאה את הבגדים והצעצועים של הילדים.


הרב עזריאל חייקין (צילום ארכיון)


"באחת השבתות התארחו אצלנו זוג צעיר, שחלפו כמה שנים מאז נישואיהם, לא יותר מידי שנה ומשהו, אך לא היה להם ילדים. הבן שלי הקטן, שהיה אז בן 11 בערך, אמר בוא נעשה לחיים עם היין של הרבי. הילד לא קישר את זה לזרע חיה וקיימא אלא בכלל, יין של הרבי, שידע שיש יין של הרבי בבית. מזגנו יין, הילד שלי מזג ובירך את הזוג בילד.

"אני ורעייתי בתוכנו, אמרנו, תמימות של ילד. אמרנו לחיים, אמן. כך גם הזוג. חלפו חודשיים שלושה ורעייתי נכנסה להריון. זה היה פשוט לא ייאמן. חלפו עוד חודשיים שלושה ואנחנו שומעים מאותו זוג שגם הם בהריון של תאומים. זו הייתה הפתעה לגמרי, בלתי ייאמן.

"נסענו אז לברזיל, עשו שם אירוע גדול בית חב"ד של אבא שלי. הגיעה לשם גם דודה שלי מניו יורק, ראתה שאשתי בהריון ואמרה, וואו. סיפרנו לה את הסיפור עם היין של הרבי. אמרה לנו: יש לנו בן דוד, שליח בפנמה, יש להם שני ילדים, אחד בגיל 18 והשני בגיל 13, ואישתו לא מצליחה להיכנס להריון. אנחנו כעת נוסעים לפנמה, אולי יש לכם מהיין הזה של הרבי?

"ענינו לה שיש לנו. הבאנו מהיין לברזיל, כי במשפחה כבר שמעו על סגולתו וביקשו ממנו שנביא לכמה מקורבים. הבאנו לדודה שלי. היא אכן נסעה לפנמה והביאה את היין לבת דודתה ובתוך זמן לא רב זו נכנסה להריון. וואו. אותה יולדת נוהגת למסור בכינוס השלוחות, מדי שנה, סדנא לשלוחות על ניהול בית חב"ד כאשר אין לשלוחים ילדים או כאשר המשפחה קטנה - מה שלעיתים עלול להוות חיסרון מסוים כי ילדים מוסיפים הרבה לשליחות. לפני הסדנא באותה שנה ביקשה אם יש לנו עוד מהיין של הרבי, בכדי שתוכל לחלק ממנו למעוניינות בסדנא.

"אמרתי בשמחה. הכנתי 20 בקבוקים קטנים (כמובן שתמיד מוסיפים שישים על היין וכך אפשר להרבות ממנו) והבאנו לה. חלף זמן לא ארוך והיא סיפרה שלנו שכל 20 הנשים שהשתתפו בסדנא, או שכבר ילדו בזמן שחלף ממנה או שכעת נמצאות בהריון. הבנתי שיש פה משהו מיוחד".


הרבי בחלוקת 'כוס של ברכה'


הרב אלפרין החל לספר למכריו על היין הסגולתי. כל מי שביקש ממנו טיפות מן היין, קיבל, ללא כל תשלום, כמובן. הדבר החל להתפרסם. "קיבלתי טלפונים מכל הארץ, לא רק חב"דים, ממש מכל הגוונים והסוגים".

חודשים אחדים חלפו. הרב אלפרין נסע שוב לחצרות קודשנו, והחליט לשאול את הרב חייקין, מהו סיפורו של היין המיוחד הזה. הרב חייקין סיפר כי קרובת משפחת רעייתו, שלא היו לה ילדים שנים רבות, ביקשה ברכה מהרבי לזרע חיה וקיימא אך לא זכתה למענה. כשבעלה עבר ב'כוס של ברכה' - זמן לא רב קודם כ"ז אדר - העניק לו הרבי יין ואז קרא לו שוב והורה לו לקבל שוב פעם יין, בכוס חדשה, ואמר: "זה בעבור אישתך, לזרע חיה וקיימא".

מיד לאחר שקיבל מהרבי התקשר לרעייתו. זו לא עיכלה את הברכה, שמחה מאוד, שתתה מהיין ובתוך כמה שבועות נכנסה להריון. לאחר שנפקדה התיישבה לכתוב מכתב לרבי, בו בין היתר שאלה אם הברכה שהחיל הרבי על היין, לזרע חיה וקיימא, מיועדת רק בעבורה או שזו ברכה כללית, לכל השותים מהיין. במכתב ענה הרבי שהברכה לכולם.

"הבנתי", אומר הרב אלפרין, ששמע את הסיפור מהרב חייקין, "מהו כוחו של היין הזה".

בכפר חב"ד באותה תקופה, קיימה גב' רבקה אייכלר ערבי עיון לנשים שלא זכו להיפקד. רעייתו של הרב אלפרין, בעצת בעלה, החליטה להתקשר אליה ולהציע לה שתקח מהיין הסגולתי בכדי לחלק ממנו למשתתפות.

באותו בוקר, עוד לפני שגב' אלפרין התקשרה אל גב' אייכלר, קראה גב' אייכלר כאן, באתר COL, סיפור על זוג יהודים מארגנטינה שנפקדו אחרי עשרות שנות ציפייה, בעקבות שתיה מיין מיוחד של הרבי. כשקראה זו כתבה בקבוצה המשפחתית שלה אם מישהו יודע על היין הזה וכיצד ניתן להשיג אותו. אף אחד לא ידע.

גב' אייכלר התיישבה לכתוב מכתב אל הרבי, בו סיפרה על הסדנא שמעבירה ועל הסיפור על היין המיוחד שקראה וביקשה מהרבי שתזכה להצליח להשיג גם מהיין הזה. חמש דקות אחרי שסיימה לכתוב, גב' אלפרין התקשרה ובפיה הצעה להגיש לה בקבוקוני יין של הרבי, כסגולה לזרע חיה וקיימא.

"גב' אייכלר החלה לבכות", מספר הרב אלפרין, "מיד שאלה את אשתי, איך ידעת שאני מחפשת את היין? אשתי אמרה, מה הפירוש, ראיתי בקבוצה שכתבת שאת מארנת ערב לנשים ללא ילדים, או שעוברות טיפולים, והחלטתי להציע לך מהיין הזה. גב' אייכלר נאלם פיה. במשך כמה דקות בכתה ולא הצליחה לעצור. סיפרה כי בדיוק לפני חמש דקות כתבה לרבי שברצונה לקבל גם יין כזה".

סיפור היין המיוחד, לצד סיפורה של גב' אייכלר, פורסם בהרחבה במסגרת ערב של 'שפרא ופועה'. בעקבות כך החל הרב אלפרין לקבל עשרות רבות של שיחות, מכל הסגנונות והישובים, בבקשה לקבל את היין.


סיפורה של גב' אייכלר, מכלי ראשון (הצפייה לנשים בלבד). צפו


"זה פשוט לא ייאמן", חותם הרב אלפרין, "פונים אלינו ללא הרף. אני אומר לרעייתי, תמיד להחזיק עמה בקבוקונים מוכנים, שיהיו לה כדי לתת כשמבקשים ממנה. 4 פעמים רעייתי נסעה לאיזו עיר, ובדרך התקשר אליה ללא תכנון יהודי מאותה עיר עם שאלה איך ניתן להשיג את היין. הדברים מדהימים".

הרב אלפרין מציג את המספרים. למעלה מ-300 בקבוקוני יין חולקו על ידו בשנים האחרונות.

מספר הטלפון של גב' אלפרין, למעוניינים לקבל את היין - 050-375-3612.

צפו בלקט תגובות מרגשות ששיגרו אל משפחת אלפרין יהודים שנפקדו בזרע חיה וקיימא בעקבות שתיית היין של הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.