שלמה מן | יום ב' ניסן ה׳תשפ״א 15.03.2021

פרויקט חשיפה וירטואלי ומקורי של ה'רשת' למנהלי גני חב"ד

אמש הסתיימו בכפר חב"ד צילומי תכנית נוספת בסדרת תכניות מושקעות לילדים שהופקו ע"י 'אגף גני ילדים ברשת אהלי יוסף יצחק', במטרה להקרין אותם באירועים שארגנו שלוחים ביישובם בגני חב"ד • הנהלת הרשת: "המטרה כפולה. גם לחבר את הילדים למצוות ולחגי ישראל וגם, אגב כך, לספר להם על גני חב"ד ועל המיוחדות שבהם"
פרויקט חשיפה וירטואלי ומקורי של ה'רשת' למנהלי גני חב
תמונות: באדיבות המצלם

תקופת הקורונה, שככל הנראה זה עתה מסתיימת, נוצלה בידי 'אגף גני ילדים ברשת' בין היתר לשיווק, מיתוג ופרסום גני חב"ד הפזורים ברחבי הארץ, מתוך מטרה להרחיב אותם ולהגדיל את מספר חניכיהם, כך שכמה שיותר ילדים יקבלו חינוך יהודי וחסידי הולם.

במסגרת פעילויות הפרסום והמיתוג המגוונות התקיימו בחודשים האחרונים בעשרות מוקדים ברחבי הארץ אירועים מותאמים לילדים מהציבור הכללי בגני חב"ד. האירועים התקיימו בזום בימים שבהם מוסדות החינוך היו סגורים, בשל תחלואת הקורונה. אלפי ילדים השתתפו באירועים הוירטואלים של גני חב"ד, מתוך מטרה להנות ולספוג תוכן מעניין בימים המאתגרים הללו, ואגב כך נחשפו לפעולות הגן, מתוך אווירה טובה ומפילת מחיצות.

ב'אגף גני ילדים' ברשת הפיקו לפני שלושה חודשים תכנית ראשונה בשם "מקבלים שבת עם גן חב"ד", ובמסגרתה צולם סרט איכותי מושקע באורך של 35 דקות שהעביר את מסרי יום השבת בצורה חווייתית. את הסרט הובילו כוכבי הילדים הפופולרים 'שלומי וסתם'. עשרות רבות של שלוחים קיבלו את הסרט לשידור, לצד תכניה ועזרי הפעלה וערכו אירועים וירטואליים בעירם. בחלק מהערים והישובים העיריות והמועצות האזוריות פרסו את חסותן על האירוע והזמינו את ילדי העיר לבוא ולהתארח בגן חב"ד.

בימים הקרובים צפויה להתקיים תכנית נוספת, לקראת חג הפסח, במתכונת דומה, בשם "עושים סדר עם גן חב"ד". ב'אגף גני ילדים' ברשת שקדו על הפקת סרט חדש שימחיש את מנהגי ליל הסדר בצורה מהנה ומרתקת וברמה גבוהה. הסרט, בהכוונתם והדרכתם של וועד החינוך של הרשת, צולם בכפר חב"ד ויוקרן בעשרות נקודות, במהלך האירועים שיארגנו השלוחים.

"המטרה כאן כפולה", אומרים בהנהלת הרשת לאתר COL, "גם לחבר את הילדים, באופן הכי חווייתי ומושקע לרעיון של ליל הסדר ולחג הפסח, וגם, אגב כך, לספר על גני חב"ד ועל המיוחדות שבהם לחשוף את הילדים וההורים שאולי לא היו מגיעים פיזית לבקר בגני חב"ד לחינוך היהודי הערכי והמקצועי בגן, ולשבור את המחיצות והדעות הקדומות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.