מנדי ברגר | יום כ"ז אדר ה׳תשפ״א 11.03.2021

הסיפור שריגש קבוצת נגידים והוביל למבצע החדש של לה"ק

בשיעור השבועי שלהם במאמרי הרבי, הם נחשפו לתגלית המרעישה שפרסמנו כאן בתחילת השבוע • בעקבות כך הם החליטו לתת מתנה לרבי לרגל י"א ניסן, בדמות מיזם מיוחד שיכניס את ספרי המאמרים של הרבי לכל בית חסידי בארץ ובעולם • הזדמנות ייחודית לקבל 25 ספרים מתורתו של הרבי כמעט בחינם, ולשדרג את הבית מבחינה רוחנית לקראת החג הקרב ובא   
הסיפור שריגש קבוצת נגידים והוביל למבצע החדש של לה

הם מתאספים פעם בשבוע. סוגרים את הפלפונים, משאירים את הפגישות והדילים מאחור, את השותפים לעסקים מצליחים חובקי עולם מחוץ לדלת, וצוללים ביחד לתוך מאמר של הרבי. אלו תשעים דקות שהם מקפידים שלא לפספס מידי שבוע. וההספק בשנים האחרונות מרשים.

בשיעור האחרון, שיתף א' האברכים את הסיפור המדהים שעלה כאן באתר לפני כמה ימים על כתב היד שהתגלה אחרי 47 שנים, ועצר את ההדפסה של כרך ע"ב בסדרת "תורת מנחם-התוועדויות", כדי שהעורכים יוכלו לשלב במאמר של ל"ג בעומר ה'תשל"ג את המענות החדשים שהתגלו לפתע.

התפתחה שיחה מרגשת על ההשגחה הפרטית המופלאה, אבל האברך מיקד את דבריו והציע לחבריו הנגידים לעשות מעשה. למחרת הם הגיעו להנהלה של 'ועד הנחות בלה"ק' עם הצעה שאי אפשר לסרב לה. "אנחנו רוצים שבכל בית חסידי יהיה את הסט של מאמרי הרבי", הם הסבירו. כל מה שיצא כבר לאור בסדרת "תורת מנחם-מאמרים" לפי סדר השנים, החל מהמאמר הראשון "באתי לגני" ה'תשי"א.

וכעת הגיע השלב המפתיע: "לרגל מלאות ע"א שנה לנשיאותו של הרבי, אנחנו מוכנים ביחד לממן 71% מהעלות, והקונה יצטרך להשלים רק 29% של הסט אותו הוא ירכוש במבצע המיוחד".

כך יצא לו לדרך המבצע החדש, במסגרתו יכול כל אחד לקבל את ספרי המאמרים של הרבי במחיר מסובסד. המבצע הושק ביום הבהיר כ"ה אדר, מלאות 120 שנה להולדת הרבנית הצדקנית מרת חי' מושקא שניאורסאהן נ"ע זי"ע, ויימשך עד ליום הבהיר י"א ניסן, פתיחת שנת המאה ועשרים להולדתו של הרבי.

חברי מערכת ההוצאה לאור של תורת הרבי, מתרגשים גם נוכח ציון דרך חשוב בי"א ניסן הבעל"ט. ביום זה יחול "יובל הארבעים" להקמת המוסד 'ועד הנחות בלה"ק' ששם לו למטרה להוציא לאור בצורה מסודרת ובהירה את כל תורתו של הרבי! בתרגום משפת האידית בה דיברו והתוועדו כל רבותינו נשיאינו ללשון הקודש, על מנת שרבבות אלפי ישראל יוכלו ללמוד את התורה של הרבי, ללא אמצעי קיצור עיבוד או ליקוט. לשתות מהמעיין עצמו, שאין לו סוף. החוברת הראשונה, לאחר הקמת המוסד באופן רשמי, היתה של התוועדות יום הבהיר י"א ניסן ה'תשמ"א.

שלושה מסלולים מוצעים במבצע החדש: 1. הזמנת 20 כרכים ראשונים המכילים את מאמרי הרבי מהשנים ה'תשי"א-ה'תשל"א, במחיר 120$ בלבד; 2. הזמנת 5 כרכים אחרונים (בעיקר לאלו שיש כבר בידם את העשרים הראשונים) המכילים את המאמרים מהשנים ה'תשל"ב-ה'תשל"ג-ה'תשל"ד-ה'תשל"ח-ה'תשל"ט, במחיר 40$ בלבד. 3. המסלול המשולב, הזמנת כל 25 הספרים במחיר 155$ בלבד.

הסבסוד של קבוצת הנגידים מארה"ב, היא על 770 הסטים הראשונים שיימכרו במבצע. מהרו להזמין את הסט האישי שלכם!

*

בשיחה מיוחדת לכתבנו, הדגיש אמש מנהל המוסד הרב חיים שאול ברוק שיחי': "על אף שהחיים חוזרים למסלולם אט אט במרבית המדינות, לאחר שנה לא פשוטה, בחסדי השי"ת, הרי שהגעה לנקודות המכירה בקראון הייטס או בכפר חב"ד עדיין מוגבלת לרבים מאנ"ש והשלוחים, אשר על כן ניתן להזמין בדף המבצע (בתוספת תשלום סמלי) משלוח עד לדלת הבית ברחבי 50 מדינות ארצות הברית, ובכל ערי ויישובי ארץ הקודש".

ומה הפיתרון לאלו שגרים בערי השדה ובמדינות אחרות? "הוחלט על משלוחים מרוכזים לתשעה מוקדי חלוקה בקהילות אנ"ש בעולם: פאריז, צרפת; מוסקבה, רוסיה; לונדון, אנגליה; מנצ'סתר, אנגליה; סידני, אוסטרליה; מלבורן, אוסטרליה; טורונטו, קנדה; מונטריאול, קנדה; יוהנסבורג, דרום אפריקה".

בעת הזמנת הספרים יש לזכור איפה לסמן את האופציה המועדפת: 1. איסוף עצמי בקראון הייטס או בכפר חב"ד. 2. משלוח עד הבית בארה"ב ובאה"ק. 3. משלוח מרוכז למוקדי חלוקה בקהילות אנ"ש בעולם.

אתר המבצע המיוחד – לחצו כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.