שלמה מן | יום י' אדר ה׳תשפ״א 22.02.2021

מיכאל בן ארי נחקר על 6 ציוצים. זו השאלה שהתקילה את החוקר

חבר הכנסת לשעבר (עוצמה יהודית) מיכאל בן ארי טען השתלח בסרטון שפרסם בחשבון הטוויטר שלו ביועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט • "יוצא מחקירה על ששה ציוצים בטוויטר ביניהם שלושה ציוצים ששיתפתי"
מיכאל בן ארי נחקר על 6 ציוצים. זו השאלה שהתקילה את החוקר
בן ארי, הבוקר

מיכאל בן ארי, איש מפלגת 'עוצמה יהודית', שכיהן לפני כעשור חבר כנסת, טען היום (שני), בסרטון שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא נראה מחוץ לתחנת משטרה, כי זומן לחקירה משטרתית.

בן ארי תקף את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. "הקריאו לי ציוצים וטוקבקים", כתב. "מנדלבליט יכול. היום אני, מחר זה אתם. משטרת מחשבות וסתימת פיות.

"עודה יכול לקבל כספי טרור, לא ייפסל ולא ייחקר… יזבק ושחאדה יהללו רוצחים ויקבלו הכשר. תגידו את האמת, תחקרו. שיגיש כתב אישום ונתמודד בבית משפט מול מסכת השקרים של הארור”.

לאחר מכן כתב: "יוצא מחקירה, על ששה ציוצים בטוויטר ביניהם שלושה ציוצים של מורן טל ששיתפתי. תקשיבו ותשתפו ותזכרו: מנדלבליט עבריין ארור”.

בסרטון שצירף סיפר: "שאלתי את החוקר, תגיד, לדוגמה, שאדע מה מותר לומר ומה אסור לומר. מה שליברמן אמר שצריך להעביר את כל ערביי אום אל פאחם לרשות הפלסטינית, לשלול מהם אזרחות, זאת גזענות או לא? החוקר אמר, אני לא יודע, אבדוק"

בציוץ נוסף כתב הח”כ לשעבר: "מעניין, הפעם לא חקרו אותי, על זה שצייצתי מאז החקירה שלי שוב ושוב. הרב כהנא צדק! ובשביל החקירה הבאה, אני חוזר ואומר: אין דו קיום איתם!”

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.