| יום י"ג שבט ה׳תשפ״א 26.01.2021

ממשיכים להתרחב: וול-דאן פותחת סניף חדש בהר-נוף

מותג הבשר וול-דאן מתחדש בקצבייה נוספת לרווחת תושבי שכונת הר-נוף והסביבה, שמעון אסרף, מבעלי המותג: "אנחנו רואים לעצמנו זכות וחובה להנגיש בשר ועופות איכותיים ומהודרים לכל משפחה בישראל".  הפתיחה ביום שני כ"ב שבט תשפ"א ברחוב חיי טייב 20 הר נוף ירושלים  
ממשיכים להתרחב: וול-דאן פותחת סניף חדש בהר-נוף

אל רשת הקצביות הארצית מבית וול-דאן – מותג הבשר האיכותי והמהודר, מצטרף סניף חדש בשכונת הר-נוף ברחוב חיי טייב 20. לאור הביקוש הרב בריכוזים החרדיים, שמחים ברשת לבשר על פתיחתו של הסניף שיצטרף בימים הקרובים למשפחת וול-דאן, הכוללת את הסניפים הוותיקים בשכונות הר חוצבים ורוממה בירושלים, ברמת בית שמש, והסניף ברעננה המעניק שירות לכל אזור המרכז. במקביל.

לאחר השקעה מרובה בתכנון ובעיצוב המקום מהווה הסניף החדש – תוכלו להנות מחוויית קניה נעימה ומבשר עופות ודגים טריים נקיים ופרוסים לבקשתכם. לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג: "בשיאה של עונת החורף, יחד עם אי הוודאות במשבר הקורונה והעובדה כי משפחות רבות לא יוצאות מבתיהם, עשינו הכול כדי לפתוח סניף חדש בימים אלו לרווחת תושבי האזור שייהנו מבשר איכותי ומהודר המשווק ומוגש תוך שמירה על ההנחיות.

בתוך כך, יש לציין כי הבשורה האמיתית מגיעה מתחום הכשרות. מזה זמן רב שהמשחטות, כמו גם רשת הקצביות, מתהדרות בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית על השחיטה המקומית של וול-דאן מבלי לוותר על חומרות מרן הבית-יוסף. לאחרונה, העניק רבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, המשמש גם כראש מערך הכשרות 'מהדרין ירושלים' – מכתב ייחודי, המהווה גושפנקא נוספת לחותמת ההידור של וול-דאן.

ברשת וול-דאן – הידועה באיכות הבשרים, בניקיון הקצביות ובשירות האישי - ניתן ליהנות גם ממוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, סדרת נקניקיות משובחת ומגוונת בטעמיה, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל סעודת שבת וחג, כל אירוע, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים.

"האתגר העיקרי שלנו הוא לעשות מהפכה בחשיבה של הלקוחות. כשיבינו שבמותג וול-דאן ההידור בכשרות לא בא על חשבון האיכות, והאיכות לא באה על חשבון המחיר, יוכלו גם אברכים ומשפחות בני-תורה ליהנות מבשר איכותי מבלי להתפשר על רמת הכשרות", חותם אסרף בשאיפה המרכזית שלו, ומזכיר שוב כי אין צורך לצאת מהבית בשביל לקבל בשר, עופות, ושאר מוצרי וול-דאן איכותיים וטריים".

מוקד הזמנות:

טלפון: 02-5363335      וואטסאפ: 052-7117344     אונליין:  weldone.co.il

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.