צבי סופר | יום י"ד כסלו ה׳תשפ״א 30.11.2020

מנהלת 'בית רבקה' בנוף הגליל, יצאה מה'זום' וקבעה שיא

הרבנית זלטא הרצל, מנהלת בית הספר התיכון חב"ד לבנות 'בית רבקה' בנוף הגליל, נסעה 3,200 ק"מ בחמישה ימים וביקרה בבתיהן של 122 תלמידותיה המתגורות ב-14 יישובים שונים, רק כדי לומר להן עד כמה היא מתגעגעת • איך הגיב בעלה הרב ישעיהו הרצל, וראש העיר נוף הגליל רונן פלוט?
מנהלת 'בית רבקה' בנוף הגליל, יצאה מה'זום' וקבעה שיא
בית הספר בנוף הגליל (מתוך 'גוגל מפות')

הרבנית זלטא הרצל, מנהלת בית הספר התיכון חב"ד לבנות 'בית רבקה' בנוף הגליל, נסעה 3,200 ק"מ בחמישה ימים וביקרה בבתיהן של 122 תלמידותיה המתגורות ב-14 יישובים שונים, רק כדי לומר להן עד כמה היא מתגעגעת וכדי לראותן מקרוב.

יש תלמידות שטוענות כי היא יכולה גם להיכנס לספר השיאים של גינס, כמנהלת היחידה בעולם שבמשך שבוע ימים ביקרה בבתיהן של 122 תלמידותיה המתגוררות ב-14 יישובים שונים, מבוקר ועד ערב.

"כמה אפשר להפגש בזום?" הסבירה המנהלת את הצעד המיוחד שעשתה. "רק רציתי לראות את הבנות שלי פנים אל פנים, לחבק אותן ולהגיד להן עד כמה התגעגעתי".

במהלך 5 ימים ביקרה המנהלת ביישובים הבאים: מגדל העמק, טבריה, בית שאן, ארבל, יבנאל, שמשית, רמת ישי, כפר תבור, שדמות דבורה, נוף הגליל, גבעת אבני ועפולה.

מנהלת מחלקת בתי הספר במנהל החינוך בעירייה הגב' בלוריה לאופר, מסבירה: "בשגרת הקורונה הלימודים מתקיימים בזום, אולם בשבוע שעבר למנהלת נמאס להתראות עם התלמידות מעבר למסך, והיא פתחה במסע הכרות וחיזוק אישי בין תלמידותיה".

המנהלת הגב' הרצל, מתארת איך זה התנהל: "חילקנו את המסע למשך כל השבוע, ובכל יום התלוותה אלי מורה אחרת שהתנדבה ליוזמה ונהגה ברכב. בלעדיהן המסע לא היה יוצא לפועל", סיפרה בהתרגשות.

התלמידות שהופתעו מהגעתה של המנהלת בעצמה אליהן הביתה, התרגשו במיוחד לקבל שי מתוק וספר.

גם בקבוצות ההורים המסע זכה לתגובות נלהבות.

הרב ישעיהו הרצל רבה של נוף הגליל ובעלה של המנהלת, החמיא אף הוא: "היא מקדישה ומשקיעה בתלמידות את כל מרצה וזמנה".

ראש העיר רונן פלוט, ברך על היוזמה של המנהלת והמורות. הוא ביקש לציין גם כי צוותי החינוך בעירו השקיעו רבות בתקופת הקורונה על מנת להקל על התלמידים ולהביע תשומת לב אישית למרות ההגבלות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.