שלמה מן | יום כ"ט חשוון ה׳תשפ״א 16.11.2020

בבנקעט הוכרז: 'בית בנימין' יוקם בהנובר על שם ולע"נ הרב וולף

לרב בנימין וולף, שליח הרבי בהנובר שנלב"ע בדימי ימיו, היה חלום: לרכוש מבנה לבית חב"ד • הוא לא זכה לראות את זה קורה בחייו • הערב, בעיצומו של הבאנקעט, הכריז הרב משה קוטלרסקי על רכישת מבנה לעילוי נשמתו • בתיעוד וידאו מרגש שהוקרן, נראה השליח בברלין מבשר אל מול קברו של הרב וולף: "בני, באנו לתת לך המפתחות"
בבנקעט הוכרז:  'בית בנימין' יוקם בהנובר על שם ולע
מעמד חניכת המבנה. בקטן: המבנה החדש מבחוץ

"לרב בנימין (וולף) היה חלום", הכריז בעיצומו של הבאנקעט, סיו"ר המל"ח הרב משה יהודה קוטלרסקי. "חלום שהוא דיבר עימי עליו פעמים רבות. והוא לבנות בית חב"ד שיהיה שלהם.

"הערב אני גאה להודיע על רכישת בית חב"ד יפהפה בהנובר גרמניה, שייקרא 'בית בנימין' וימשיך את מורשתו של החסיד התמים הרב בנימין ע"ה וולף".

על המסכים הוצגו צילומים ממעמד חניכת הבניין, שהתקיים בהשתתפות השלוחים בגרמניה. הרב יהודה טייכטל, השליח בברלין, נצפה עומד לצד קברו של הרב וולף ומבשר לו על רכישת המבנה. "באנו לתת לך את המפתחות", אמר הרב טייכטל.

הרב קוטלרסקי פנה אל רעייתו של ר' בנימין, ואמר: "שטרעני, אני מדבר איתך כמעט בכל ערב שבת. איני יודע כיצד את עושה זאת, אבל את ממשיכה במשימה מתוך אצילות ומסירות.

"אני יודע שיש אתגר נוסף שנמצא מולך עכשיו. הבניין נרכש אך צריכים לשפץ ולהכשיר אותו, ולמצוא את הכסף לעשות את זה. אבל עם הברכות של הרבי מלמעלה, ובני שדואג לך, אני בטוח שבעזרת כל החברים נזכה במהירות לחגוג את חנוכת הבית של בית בנימין ואנו מקווים ומתפללים שרווי נחת חסידי מילדיך ומהקהילה היפה שאת ור' בנימין בניתם יחד".

כזכור וכפי שדווח ב-COL, אמש, בשעת המלווה מלכה קיבלו על עצמם השלוחים לתרום את ה'חיסכון' שלהם בהוצאת עלות כרטיס הטיסה בעבור בניית הבניין לע"נ הרב וולף.

צפו בקטע שריגש את הרבבות.
משלימים את הבית של בני בהנובר

הפקה, צילום ועריכה: שלמה חיים ריבקין


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.