שלמה מן | יום י' חשוון ה׳תשפ״א 28.10.2020

הוא חוזר: זה התפקיד החדש של משה בר סימן טוב. "מביא ניסיון"

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב, מצטרף כחוקר אורח למכון למחקרי ביטחון לאומי • הוא צפוי להוביל במכון את העיסוק במקומה של מערכת הבריאות כרכיב חשוב ומרכזי בתפיסת הביטחון הלאומי
הוא חוזר: זה התפקיד החדש של משה בר סימן טוב.
סימן טוב. צילום: מסך, חיים צח, לע"מ

משה בר סימן טוב, מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר, מצטרף כחוקר אורח למכון למחקרי ביטחון לאומי.

בר סימן טוב צפוי להוביל במכון את העיסוק במקומה של מערכת הבריאות, כרכיב חשוב ומרכזי בתפיסת הביטחון הלאומי של ישראל, ולערוך מחקרים ומסמכי מדיניות, בשיתוף חוקרים בכירים, אשר יוצגו במסגרת המכון ויוגשו לציבור ולמקבלי ההחלטות.

האלוף במיל' עמוס ידלין, ראש המכון, אמר: "משה בר סימן טוב מביא עמו יכולות חשיבה וניתוח מרשימות בתחום הכלכלי והבריאותי, אך לא פחות חשוב מכך גם ניסיון עשיר מחדרי קבלת ההחלטות באחד המשברים הקשים שידעה מדינת ישראל לאחרונה – משבר הקורונה”.

ידלין הוסיף: "במהלך החודשים האחרונים, המכון למחקרי ביטחון לאומי, ביסס מעמד ייחודי, על בסיס המחקרים וגיבוש ניירות העמדה שפרסם על המדיניות הנכונה להתמודדות עם משבר הקורונה על כל ממדיו. הצטרפותו של משה תחזק מגמה זו. בכוונתנו להמשיך ולהציג לציבור ולמקבלי ההחלטות חלופות למדיניות על בסיס מחקר כלכלי, בריאותי וראיה אסטרטגית וארגונית כיצד נכון להתמודד עם המשבר”.

משה בר סימן טוב: "אני שמח להצטרף למכון ושמח שהמכון מרחיב את תחומי העיסוק המחקרי גם לנושא הבריאות. החודשים האחרונים לימדו את כולנו שהחוסן הלאומי שלנו תלוי בתפקוד נאות של מערכת הבריאות הציבורי, לצד מערכות ציבוריות חשובות אחרות. המכון עוסק באופן שוטף באסטרטגיית הביטחון הלאומי וכעת נושא הבריאות יהיה חלק מובנה מכך”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.