שלמה מן | יום י"ב תשרי ה׳תשפ״א 30.09.2020

הקורונה 'הרסה' להן את הנסיעה לרבי. אמש הן זכו להיכנס לאוהל

גם השנה זכתה קבוצת 'בנות חב"ד', שבכל תשרי מגיעה לחצרות קודשנו, להיכנס אל האוהל הק' של הרבי • זה קרה במסגרת תכנית חודשית שמפעילים ב'ארגון נוער חב"ד', בראשות הרב אלימלך הרצל, לבנות שנסיעתן לא התאפשרה בשל הקורונה • נציגת הבנות שנוכחת בניו יורק כיון שחלתה בנגיף הכניסה פ"נ כללי בשם כל הקבוצה. הרגעים המיוחדים הועברו אל הבנות, שצפו מהבתים
הקורונה 'הרסה' להן את הנסיעה לרבי. אמש הן זכו להיכנס לאוהל
נציגת הבנות באוהל הק'

מאות בנות, שבכל שנה נוסעות לחצרות קודשנו לחודש החגים, נאלצו השנה בשל הקורונה להישאר בישראל. בהנהלת 'בנות חב"ד' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, שבכל שנה דואג לאירוח הבנות בשכונת קראון הייטס ולהפעלת סדר יום מלא בחצרות קודשנו - החליטו להרים את הכפפה ולדאוג למאות הבנות שנותרו בארץ באמצעות תכנית מושקעת.

> בכל שנה הן נוסעות לתשרי. מה יעשו השנה בנות חב"ד בישראל?

כל בת קיבלה מבעוד מועד לביתה ערכה מושקעת ומהודרת שכללה חוברות לימוד, סימניות לתפילות, תהילים עם הטבעה, ציפית ממותגת, ואפילו ממתק אמריקני בשביל הנפש הבהמית, שגם היא תרגיש אצל הרבי... במהלך החודש מתקיימות לבנות תכנית עמוסה של התוועדויות, שיעורים, סיורים ותוכניות, בכדי שתוכלנה לחוות את ימי החודש בצורה הכי פנימית ואמיתית. את הקבוצה מרכזות רחלי מרינובסקי וחיה מושקא סלונים.

אמש (שלישי), 'בשם השם', זכו הבנות ל'רגע השיא' של הנסיעה בכל שנה - הכניסה המשותפת אל דל"ת אמותיו הקדושים של הרבי באוהל הק'. כבר משעת בוקר התכוננו הבנות בלימוד חסידות ובתפילות שחרית ומנחה. בשעת צהרים מאוחרת התקיים שיעור ב'זום' עם השליח בתל אביב הרב עדי אלפנט.

לאחר תפילת ערבית נכנסה נציגת הבנות, שזוכה להיות נוכחת גם בגשמיות בחצרות קודשנו (כיון שכבר חלתה בנגיף ונסיעתה התאפשרה, כהוראת הרבנים והרופאים) - והקריאה בציון הק' את הפ"נ הכללי בשם כלל המשתתפות, כאשר הכל מועבר בשידור חי לבנות היושבות בבתיהן.

"היו אלו רגעים מעצימים, מרגשים, שלא חשבתי שאזכה בכלל לחוות בתקופה המוזרה הזו של הקורונה", משחזרת אחת מן הבנות. "בתחילה חשבתי, זה בסך הכל שידור חי. כשהשידור החל, דמעות החלו לזלוג לפתע מעיני, הרגשתי כאילו אני ממש נוכחת במקום הקדוש הזה, כאילו אני אצל הרבי ממש גם בגשמיות. אני בטוחה שבפנימיות העניינים אין כל הבדל ותפילותינו התקבלו".

קודם הכניסה אל האוהל הכין את הבנות הרב טוביה זילברשטרום משיכון חב"ד בירושלים, המלווה בכל שנה את הקבוצה בכניסה אל האוהל. הוא ניגן עם הבנות ניגונים מתאימים וליווה את כל הרגעים המרגשים.

לאחר הקראת הפ"נ הכללי התחברה אל הזום השליחה גב' כוכבה כהן, ושיתפה את מאות הבנות בנס אישי מיוחד שהתרחש עימה בזכות התפילה באוהל הק'.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד
י"ג תשרי ה׳תשפ״א
כל הכבוד לבנות חבד!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.