שלמה מן | יום כ"ז אלול ה׳תש״פ 16.09.2020

בכל שנה הן נוסעות לתשרי. מה יעשו השנה בנות חב"ד בישראל?

תשרי בארץ, אבל אצל הרבי: בארגון 'בנות חב"ד', שבכל שנה מסדר לנוסעות לחצרות קודשנו לחודש תשרי, אירוח מלא הכולל תוכניות ושיעורים וסיורים, שיגרו השבוע ערכות ייעודיות לבנות, שבשל הקורונה נאלצו להישאר בארץ, בכדי שתולכנה לחוות את החודש בצורה הכי קרובה שניתן לחצרות קודשנו • גם אם הגלות הביאה לכך שלא נוכל להיות השנה בד' האמות, נחווה גם פה בארץ את חודש החגים ברמה הכי גבוהה, ונחיה עם הרבי כל רגע ממש"
בכל שנה הן נוסעות לתשרי. מה יעשו השנה בנות חב
חבילת הערכה שנשלחה השבוע לבנות

בכל שנה הן נוסעות לרבי לחודש תשרי, בקבוצה מסודרת שמארגן בעבורן ארגון 'בנות חב"ד' שע"י 'ארגון נוער חב"ד', בשיתוף פעולה עם 'ועד התמימים'. השנה, בשל הקורונה והוראות הרופאים, הן תאלצנה להישאר בישראל.

בשל כך, בהנהלת הארגון החליטו להעניק לבנות את כל מה שצריך בכדי שינצלו את החודש כפי שצריך, כמעט כפי שמנצלות אותו כשמנצאות אצל הרבי.

כך כל אחת מבנות הקבוצה קיבלה לביתה ערכה מושקעת ומהודרת שכללה חוברות לימוד, סימניות לתפילות, תהילים עם הטבעה, ציפית ממותגת, ואפילו ממתק אמריקני בשביל הנפש הבהמית, שגם היא תרגיש אצל הרבי...

במהלך החודש יהנו הבנות מתכנית עמוסה של התוועדויות, שיעורים, סיורים ותוכניות ברמה גבוהה, בכדי שתוכלנה לחוות את ימי החודש בצורה הכי פנימית ואמיתית. כך נמסר ל-COL.

"המוטו של הקבוצה שלנו הוא - 'פנימי במה שהוא עוסק, הרי הוא מונח בזה'. לכן, גם אם הגלות הביאה לכך שלא נוכל להיות השנה בד' האמות, נחווה גם פה בארץ את חודש החגים ברמה הכי גבוהה, ונחיה עם הרבי כל רגע ממש", אומרת מנהלות הקבוצה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.