צבי סופר | יום כ"ד אלול ה׳תש״פ 13.09.2020

רופאי השכונה קוראים לא לארח המתפללים במקום צפוף כמו 770

רופאי ומרפאת קראון הייטס: "עקב מספר מקרים חדשים של קורונה בקראון הייטס, מומלץ להפעיל שוב את מנייני המרפסות ולהמנע מתפילות מקומות סגורים" • הם קוראים גם "להמנע מלארח מי שמשתתף במקומות צפופים כמו ב-770"
רופאי השכונה קוראים לא לארח המתפללים במקום צפוף כמו 770
(צילום אילוסטרציה, מנוש עמית)

רופאי ומרפאת קראון הייטס: עקב מספר מקרים חדשים של קורונה בקראון הייטס, מומלץ להפעיל שוב את מנייני המרפסות ולהמנע מתפילות בתוך בתי הכנסת.

עדכון וירוס קורונה לקהילת קראון הייטס מאת 'אגודת גדליה' וד"ר אלי רוזן:

"עקב מספר מקרים חדשים של קורונה בקראון הייטס, מומלץ להפעיל מחדש את המניינים מחוץ לבתי הכנסת.

"במהלך 24 השעות האחרונות התוודענו למספר מקרים חדשים של COVID19 כאן בקראון הייטס, הן בקרב תושבים והן בקרב אנשים מבחוץ. זה מייצג לראשונה מאז פורים נחשול מדאיג מאוד של מקרים חדשים. קריטי כי אלו הנמצאים בסיכון למחלות קשות יישארו מוגנים.

הגיע הזמן להפעיל מחדש את המניינים בחוץ ובמרפסות, ככל שניתן. במיוחד עבור אנשים מעל גיל 60 או עם בעיות בריאותיות בסיסיות (כולל השמנת יתר).

כל זאת כדי לאפשר ריחוק מוגבר, ועל כולם לעטות מסכות.

אנשים מעל גיל 60 או עם בעיות בריאותיות בסיסיות - אנא הימנעו ממקומות צפופים, במיוחד בתוך הבית. בנוסף, יפה ככל שתהיה הכנסת אורחים, למען ביטחונך, שקול לא לארח את מי שמשתתף במקומות צפופים בתוך הבית, כגון ב- 770.

אלו שתכננו לבקר בקראון הייטס בשבועות הקרובים: אנא שקלו לדחות לעת עתה את תוכניותיכם.

אם למישהו יש תסמינים דמויי COVID, הישאר בבית. צא להיבדק. עקוב אחר ההנחיות לבידוד והסגר (שמשמעותו זהה אך מתייחסת לתרחישים שונים), כמפורט כדלקמן:

אם יש לך קורונה, או שאתה חושד שיש לך קורונה, עליך לבודד ולשמור על עצמך בנפרד מאנשים אחרים. הבידוד נמשך עד שמתקיימים שני התנאים הבאים: 10 ימים עוברים מהופעת הסימפטום או הבדיקה החיובית, המוקדם מביניהם) ואם אתה מרגיש טוב יותר וללא חום במשך 24 שעות שלמות. אם אתה חושד שיש לך קורונה אבל יש לך שתי בדיקות שליליות, אתה יכול להפסיק את הבידוד, אלא אם כן אמר הרופא שלך אחרת.

אדם עם קורונה או חשד לקורונה נחשב מדבק החל מ 48 שעות לפני תחילת הסימפטומים (או בדיקה חיובית, הראשונה מביניהם), ועד שיסתיים בידודו.

אם מישהו נמצא בקשר הדוק עם מישהו שנחשב מדבק על פי הקריטריונים הנ"ל, עליו להכנס להסגר. (קשר קרוב מוגדר בטווח של מטר וחצי למשך 10 דקות, ללא קשר לשימוש במסכה.) ההסגר צריך להישמר בנפרד מאנשים אחרים ונמשך 14 יום מהנקודה האחרונה של מגע קרוב עם האדם המדבק. בדיקה שלילית אינה מאפשרת להפסיק את ההסגר."

- אגודת גדליה, בשיתוף עם ד"ר רוזן".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.