צבי סופר | יום כ"ד אלול ה׳תש״פ 13.09.2020

'מיני כינוס': 4 משפחות שלוחים התכנסו בפנהנדל פלורידה

ארבעת משפחות השלוחים באזור הפנהנדל בפלורידה נפגשו ל'מיני כינוס' בבית חב"ד של השלוחים הראשיים, הרב שניאור וחני אוירכמן בעיר טלהאסי, פלורידה • בעת שהשלוחים ישבו להתוועדות רעים חסידית, ילדי השלוחים נהנו ממתקני מים 
'מיני כינוס': 4 משפחות שלוחים התכנסו בפנהנדל פלורידה

ארבעת משפחות השלוחים באזור הפנהנדל בפלורידה נפגשו ל'מיני כינוס' בבית חב"ד של השלוחים הראשיים, הרב שניאור וחני אוירכמן בעיר טלהאסי, פלורידה.

במהלך הכינוס השלוחים ישבו להתוועדות רעים חסידית, ובו בזמן ילדי השלוחים נהנו ממתקני מים שהובאו  במיוחד עבור הכינוס.

במהלך ההתוועדות השלוחים לקחו על עצמם החלטות טובות, ביניהם להיפגש לכינוסים נוספים בעתיד, כאשר הכינוס הבא יתקיים עוד לפני ראש השנה, ללמוד שיעור חסידות מדי בוקר דרך הטלפון ביחד,  כן הוחלט לעזור לרב מנחם מענדל וחיה הבלין לרכוש בית ומרכז חב"ד בהקדם.

במהלך השנים האחרונות הרב שניאור וחני אוירכמן הוציאו שלושה שלוחים כדי לתת מענה לכל הערים המרכזיות ברחבי הפנהנדל, השלוחים הראשונים שהובאו לאזור, הם הרב ישעיה ורחל טננבוים שפתחו את בית חב"ד אמרלד קוסט בדסטין לפני שש שנים, לאחרונה הרב מענדל ונחמה דנוב פתחו בית חב"ד בפנסקולה והרב מענדל וחיה הבלין הקימו את בית חב"ד בפנמה סיטי ביץ'.

כל זה קרה בזכות מסירותו של הרב משה קוטלרסקי להפוך את כל החלום הזה למציאות בין היתר על ידי תוכנית מענקים לשלוש שנים ממר מוריס טבצ'יניק לכל שליח.

אך המעורבות והטיפול לא נעצרו שם, הרב קוטלרסקי המשיך לעזור לשלוחים, בעזרתם הנדיבה של הפילנתרופים האדיבים מר מוריס וגברת ליליאן טבצ'יניק התאפשרה רכישת בתי חב"ד בכל רחבי הפנהנדל, החל מטלהאסי עם מרכז חב"ד טבצ'יניק לסטודנטים והמשיך ברכישת בית חב"ד בדסטין ולאחרונה פתיחתו של המרכז היהודי חב"ד טבצ'יניק בפנסקולה.

השלוחים וקהילותיהם אסירי תודה ומעריכים את עזרתם של משפחת טבצ'ניק ואת הרב משה קוטלרסקי על המשך המאמצים וההשקעה בהפיכת הפנהנדל למקום של תורה ויידישקייט.

בהתאם להחלטה של השלוחים בכינוס, בח"י אלול כל השלוחים התכנסו פעם נוספת להתוועדות רעים בבחינת איש את אחיו יעזורו, הפעם הכינוס התקיים בבית חב"ד בפנסקולה באירוח של השלוחים הרב מענדל ונחמה דאנאוו.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.