צבי סופר | יום י"ט אב ה׳תש״פ 09.08.2020

ערב ההילולא: יהודי קזחסטן יקבלו ציוד הומניטרי ומזון כשר

כפי שחשפנו כאן ב-COL, הורשו 250 חסידים מכל העולם להיכנס ליממה בלבד, לעלות על ציונו הק' של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, באלמא אטא קזחסטן • בתיאום עם השלטונות התאפשרה הכנסת טונות של מזון כשר וציוד הומניטרי ורפואי, לעזרת בתי הרפואה וארגוני הסיוע עבור תושבי המדינה • בטקס מיוחד שיתקיים ביום שני, יביעו ראשי המדינה את הוקרתם למשלחת המיוחדת שמקדשת שם שמים בסיוע בעיצומו של משבר הקורונה הבינלאומי 
ערב ההילולא: יהודי קזחסטן יקבלו ציוד הומניטרי ומזון כשר

כפי שחשפנו כאן מוקדם יותר, הורשו 250 חסידים מכל העולם להיכנס ליממה בלבד, לעלות על ציונו הק' של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, באלמא אטא קזחסטן.

בתיאום עם השלטונות המקומיים, התאפשרה הכנסת טונות של מזון כשר וציוד הומניטרי ורפואי, לעזרת בתי הרפואה וארגוני הסיוע עבור תושבי המדינה.

בטקס מיוחד שיתקיים ביום שני, יביעו ראשי המדינה את הוקרתם לנגידים היהודיים ולמשלחת המיוחדת שמקדשת שם שמים בסיוע שהם מגישים בעיצומו של משבר הקורונה הבינלאומי.

יחד עם הגעת שני המטוסים המיוחדים, שהורשו להביא למדינת קזחסטן 250 חסידים מכל רחבי העולם, לתפילה על ציונו הק' של בעל ההילולא ביום שני כ"ף מנחם אב, ירשמו גם כמה רגעים של קידוש השם בעת שינחתו המטוסים על הקרקע באלמא אטא.

הסגר התעופתי בעידן הקורונה, הוביל לכך שמדינות רבות מתמודדות עם מצוקה של מחסור גם במזון וגם בציוד. המשלחות שיגיעו מארצות הברית ומאוקראינה, דאגו גם לכך. אל בטן המטוס הועמסו טונות רבות של ציוד רפואי והומניטרי, ואלפי ק"ג של מזון כשר עבור יהודי קזחסטן, כולל מצרכי מזון בסיסיים עבור אזרחי המדינה מכל הדתות.

ביום שני, יתקיים מעמד רשמי בהשתתפות נציגי השלטון, בו הם יביעו את הוקרתם לנגידים ר' אבי שאולזון ומשפ' ממיאמי ור' שמואל שטרן ומשפ' מניו יורק, על הדאגה והמחשבה לבוא לעזרת תושבי המדינה.

על ההפקה: 'פליישמן-פלס הפקות'.

צפו בוידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.