שלמה מן | יום י"ט אב ה׳תש״פ 09.08.2020

קעמפים בעידן קורונה: כך נראה הקיץ של אלפי חיילי צבאות ה'

במתכונת ייעודית המתאימה למצב הנוכחי, אלפי ילדי חב"ד מרחבי הארץ משתתפים ב'גן ישראל' שמארגן 'הפנסאים' • איך בדיוק זה עובד? • COL מגיש הצצה מיוחדת לקעמפ היחודי, המתנהל מאולפן מיוחד בכפר חב"ד
קעמפים בעידן קורונה: כך נראה הקיץ של אלפי חיילי צבאות ה'
צילומים: באדיבות המצלמים

גם השנה, עמוק בגל השני של הקורונה, משתתפים קרוב ל-3000 ילדי חב"ד מכל רחבי הארץ והעולם ב'קעמפ גן ישראל' ייעודי, המאורגן במתכונת ייחודית ומותאמת למצב בידי ארגון 'הפנסאים'.

תכנית הקעמפ, שנפתח לפני כשבוע ומתפרס על פני כל שעות היום, כוללת שעות של צפייה בתכנים חסידיים מתוך אולפן שהוקם במיוחד. החיילים משתתפים במסדר בוקר, בתכניות לימוד, בתפילות, בתחרויות, במשחקים ובהתוועדויות עם בחורים.

כל חייל המשתתף בקעמפ קיבל בימים שקדמו לפתיחה ערכה מיוחדת היישר לבית, שכללה שלטי קעמפ לתלייה במקומות המתאימים בבית, מחשקים וכדומה.

בימים הקרובים נפרסם כאן באתר COL קטעים נבחרים מהפעילויות השונות ומהתכניות המיוחדות שהוקרנו בפני החיילים, משתתפי 'קעמפ - גן ישראל'.

להזאנה להמנון הקעמפ > לחצו כאן.

בכדי ליצור חוויה אינטראקטיבית ככל שניתן, בהנהלת הקעמפ מפעילים במקביל תחרויות בין המשתתפים. תחרות אחת מתמקדת במוזיקה. ילדים האוהבים לשיר מוזמנים לבימת הופעות הממוקמת בסמוך לכפר חב"ד ושם הם מקליטים את ביצועיהם על שירי הקעמפ. צוות שופטים בוחר את המנצחים.

נוסף על כך, השבוע תפתח תכנית מוזיקה וניגונים חסידיים מיוחדת בהשתתפות הקהל.

"תקוותינו", אומרים בהנהלת הפנסאים, "שהמתכונת הזו של הקעמפ לחיילי צבאות השם, תחפה על החסר האדיר שנוצר כתוצאה מהמצב ותטמיע בילדינו את כל הערכים של 'גן ישראל' - סדן שמייצרים עליו חסידים - כפי רצונו הקדוש שם הרבי. התגובות הרבות שאנו מקבלים ללא הרף מהשטח, מוכיחות שהקעמפ אכן פועל את פעילותו"

צפו בגלריה:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.